LithitiumS Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Har dessverre ikke fått inn koordinatene :L Men det dreier seg om en liten rar konstruksjon med tre dobbelkister. Er tingene jeg vil ha, har et screenshot med koordinatene. Roter det fram i morgen, nå må jeg virkelig i seng. way too late. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 way too late. -.- Når jeg først er vant til at han utsatte noe, da utsetter han det ikke nei avstemningen lever jo enda, ser ikke helt problemet Han SA jo at vi skulle flytte ting til den nye verdenen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Det går sikkert å få flyttet litt ting enda. Har en kopi av kartet liggende (tror jeg). Men hvor bygget du? Jeg flyttet over et påar jeg fant tilfeldigvis som jeg ikke hadde koords på. SERVEREN ER FORRESTEN OPPE IGJEN NÅ Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 HAN SA OPPE IGJEN NÅ! Ingen pålogget nesten jo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2013 Jeg er litt treig da. Er snart midt på natta jo Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Noe å glede seg til imorgen. Good stuff. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) shit shit shit, hele serveren går i 0fps viser mc spawner sauer på en høy klippe og de spredte seg som en maurtue som aldri stoppa inni området mit, men har brukt nesten 10 min på å komme til stolpen og spawnet lava, så er nok bra når folk kommer. wops gone. Veit hva jeg aldri må gjøre igjen :O Endret 3. mars 2013 av LithitiumS Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Men eg fortstår ikke. Kor e pakusland? Fant ut av det. Navnet var endret til spendon og flyttet nederst på lista på blå portal. Endret 3. mars 2013 av Netrum Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 Det går sikkert å få flyttet litt ting enda. Har en kopi av kartet liggende (tror jeg). Men hvor bygget du? Jeg flyttet over et påar jeg fant tilfeldigvis som jeg ikke hadde koords på. SERVEREN ER FORRESTEN OPPE IGJEN NÅ Er en rar bygning av wood og gravel med tre dobbelkister og én craftingtable. Koordinater: x-383, y88, z325. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 hvorfor er det creative ? Vil heller ha survival Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Det er enda stort sett survival Creative er stort sett for å teste ting og om det vil funke og sånn. (For min del iallfall). Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 hvorfor er det creative ? Vil heller ha survival /spawn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 Det er en creative-verden hvor man kan bygge på en tomt for å teste ting eller hva du vil. Survival-verdenene er der enda, det er bare en bug som gjør at man spawner i creative-verdenen første gangen du logger på etter overføringen til den dedikerte serveren. Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 kor finnner eg deeplove som du skulle kopiere over ? hadde mange av tinga mine der... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2013 På samme sted som det var før. Skal sette opp portaler osv i kveld. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 Iherdig innsats, Lakus. Takk skal du ha. Donasjon er på vei. Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 6. mars 2013 Del Skrevet 6. mars 2013 du lakus, var det du som tok nesten alle diamondsa i deeplove ?? eg og nacho skulle dele det, så vist vi kunne jaffal fått 1 halv stack kvar istenden for 1 halv stack å dele hadde vert fint btw, post nr. 1200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå