Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Det har jeg og, dessverre. Har flyttet hele lageret over til nye verdenen (som også Netrum har gjort).

 

Men om det er det som skal til så.. greit. La oss starte på nytt, men da skal du ikke syte på at det plutslig bare er 1-2 spillere på hver dag.

 

En ny start, er en ny start.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en fin idè.

 

Du Netrum, er mest sannsynlig den som har brukt mest tid i den nye verdenen. La oss si du flytter alle tinga over til gamle verdenen igjen, for så å få Creative til å bygge Bravurr igjen, jeg skjønner at det ikke blir det samme.. men.

 

De som føler får det kan få Staff ( Blå, Cyan, Grønn eller rød ) til å komme bort til dem dersom de sier de har gjort mye i den nye verdenen, vi tar deretter en vurdering, og om de faktisk har gjort mye skal de få creative i den gamle verdenen en begrenset periode slik at de kan bygge det på nytt.

 

Som du sikkert har skjønt nå, snakker jeg om å slette det nye kartet, ETTER alt dette har blitt gjort, Dvs. Ikke nå med en gang.

 

Hva syntes dere om ideen? Smart? Dette virker som den beste løsningen i mitt hode.

 

Edit: Alt kan virke utrolig smart på papiret... men i praksis vet jeg ikke. Men da vil jeg ihvertfall si at det IKKE er bra å slette alle maps.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Jeg har en fin idè.

 

Du Netrum, er mest sannsynlig den som har brukt mest tid i den nye verdenen. La oss si du flytter alle tinga over til gamle verdenen igjen, for så å få Creative til å bygge Bravurr igjen, jeg skjønner at det ikke blir det samme.. men.

 

De som føler får det kan få Staff ( Blå, Cyan, Grønn eller rød ) til å komme bort til dem dersom de sier de har gjort mye i den nye verdenen, vi tar deretter en vurdering, og om de faktisk har gjort mye skal de få creative i den gamle verdenen en begrenset periode slik at de kan bygge det på nytt.

 

Som du sikkert har skjønt nå, snakker jeg om å slette det nye kartet, ETTER alt dette har blitt gjort, Dvs. Ikke nå med en gang.

 

Hva syntes dere om ideen? Smart? Dette virker som den beste løsningen i mitt hode.

 

Edit: Alt kan virke utrolig smart på papiret... men i praksis vet jeg ikke. Men da vil jeg ihvertfall si at det IKKE er bra å slette alle maps.

Den e akseptabel for meg.

Men slett alt først.

Endret av Netrum
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sytt over antallet spillere. Husk at jeg aldri hadde som hensikt å lage en stor server. Jeg lagde den egentlig bare for en håndfull folk. Alt etter det har blitt tatt veldig på sparket og så har det utviklet seg derifra. Med det sagt så må jeg også si at ja, jeg synes det er kjipt. Jeg har brukt et par hundre, hvis ikke tusen timer både ingame og i config-filer det siste året. Jeg har ikke lyst til at det skal bli borte, tvert imot.

 

Jeg har ikke gitt opp helt enda, men jeg vet ikke helt hvilken ende jeg skal begynne på.

Lenke til kommentar

Jeg har hvertfall ikke noe imot at de som har mye og har lagt ned mye tid på de kartene nå kan få et ekstra gode dersom alt slettes :) .

Det kan de jo pønske på og foreslå selv :) .

 

La oss endre litt på det jeg sa da, la oss lage en ny verden, starte fra skratch, men de som har (soleklart) tilbrakt mest tid på denne serveren skal få noen goder, som f.eks Creative i en liten periode.

 

Jeg (MrZz) har spilt her i 10 måneder... Det er seriøst ikke morsomt å miste 10 måneder arbeid. Men jeg har jo også empati da, folk har bygd mye, selvom de har vært her i en uke eller 10 måneder, Så er like synd for hele gjengen, men hvis det er dette som må til, da får Lakus gjøre det da.

 

 

Hva er den nye og gamle verdenen? Jeg er ikke helt med..

 

Ny verdenen er en custom map, du finner den ved å skrive /spawn. Gamleverdenen er der du har bygd hele din tid på Lakusland.

 

De blir også kalt "Pakus, og Lakusland (Nye, og gamle verdenen).

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Bare noe som slo meg nettopp... Finnes det noen plugin som gjør at kartet vandrer? Altså at man med tiden MÅ flytte, og kartet flytter seg omtrent som dagen/lyset på jordkloden.

Hvis man feks må flytte hver 12 måned, får man jo hele tiden nytt land, selv om det ikke er veldig mye...

 

Tenker jo det ikke er utenkelig at det samme problemet vil oppstå i framtiden også? - eller er dette et engangstilfelle og at folk er mer eller mindre oppgitte?

Lenke til kommentar

Tenker jo det ikke er utenkelig at det samme problemet vil oppstå i framtiden også? - eller er dette et engangstilfelle og at folk er mer eller mindre oppgitte?

 

Joda, men husk at dette mappet har vært her siden i slutten av Mars 2012, så vi holder nok til Mars 2014 med nytt kart, funker det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...