Netrum Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Lakus kan vi få inn LWC på serveren istedenfor lockette? Skilt er så stykt! og det taar mye plass i f.eks kompakte lagere... Nei.. Bare nei. Lockette er mye bedre enn lwc. Mye lettere å se hvem som eier kistene eller dørene. Og mye lettere å sette opp lockette. Siden alt du gjør er å plasere skilt rett på og da e alt ferdig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 æsj der falt servern ned ja :o skjer det ofte, eller har jeg dårlig flaks som kommer inn nå om dagen etter lang tid? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Servern har vært ustabil en uke nå, problemer Lakus jobber kjempehardt med å løse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Vi har snakket om donering en liten stund nå. Se her for mer info: http://lakusland.net/?page_id=247 Skriv gjerne forslag til donor-perks i kommentarfeltet under. Foreløpig er vi bare kommet til rød stjerne foran nicket Og akkurat nå unzipper jeg nye kartet. Når det er ferdig kommer serveren opp igjen. Benyttet anledningen (kræsjet) til å gjøre det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 lakus, er donasjon anonymt? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 lakus, er donasjon anonymt? Nei, men jo. Lakus kunne ikke driti mer i navn. Bare Lakus ser. Lenke til kommentar
lals Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 datt dere andre ut nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2013 Serveren kicket alle (?) så jeg stoppet og restartet den. Så dere vet det så er en dedikert server bestilt og vil bli satt opp i løpet av uka. Hold ut litt til Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Blir det månedlig donasjon eller one-time opplegg? Har litt penger på mitt spendon men orker ikke kjøpe nytt hver måned for å donere til serveren. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Når du vil, og hvor mye du vil. Serveren kicket alle (?) så jeg stoppet og restartet den. Så dere vet det så er en dedikert server bestilt og vil bli satt opp i løpet av uka. Hold ut litt til Hører dere? DEDIKERT! Egen server for Lakusland, ikke noe Shared dritt! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 Sprengte du noe itek? Jeg gjorde ikke Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 jeg hadde ikke fyrtøy på meg... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. februar 2013 Del Skrevet 17. februar 2013 aha, men ser ut til å være den vanlige feilen Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Jepp, følte meg faktisk ganske dum da jeg ble sittende oppi ender portalen i et minutt før... tja.. ingenting skjedde.. Endret 18. februar 2013 av Mr Serious Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ja lakus skal innstalere en addon til multiworld pluginet. Etter det vil end og nether portala fungere i den nye verdenen, Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Ser ut som et godt boblebad 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå