SLi Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Det gjemmer seg problemer rundt vært hjørne i Minecraft vettu. Serveren funker fint nå, men er noe IP trøbbel og ellers bare no finpuss som skal til. Gief 5 more minutes Edit: Jeg selv sikker å hører på Blackmill mens jeg nyter "synet" av at Lakus sliter. Endret 11. februar 2013 av SLi Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Teller ned for deg. stikker på butikken imens. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Det gjemmer seg problemer rundt vært hjørne i Minecraft vettu. Serveren funker fint nå, men er noe IP trøbbel og ellers bare no finpuss som skal til. Gief 5 more minutes Edit: Jeg selv sikker å hører på Blackmill mens jeg nyter "synet" av at Lakus sliter. Din definisjon av 5 minutter stemmer ikke sammen med min definisjon. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Din definisjon er rar, det vet du. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Nei, jeg veit ikke det. Hvordan ? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Kan dere ta den diskusjonen på pm? Og serven e oppe når lakus sei den e oppe. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Skulle da ikke trodd den er åpen før det Vi får smøre oss med tålmodighet imens stakkaren stresser med serveren for å åpne den til oss, så snilt. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 (endret) Den er klar nå! IP'en får dere av lakus om under 3 minutter. (Dvs. 40 min, ikke den tullete tidsgreia til LithiumS) Endret 11. februar 2013 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Okei. Done. Serveren er oppe på ny host og burde være som før. Nesten. Endte opp med å ikke bruke den siste backupen som ble tatt fordi dette ble en lang og problemfylt ferd og nå som det endelig virker som det skal er jeg ikke lysten på å utfordre skjebnen. Brukte den nest nyeste så det kan hende noe av det dere har bygget siden serveren gikk ned er tilbakestilt. Dette gjelder kun de som bygget da serveren skulle vært nede og de det gjelder vet hvem de er Om det mangler inventory eller noe annet rart: IKKE KLIKK HELT. Si ifra på vanlig norsk, jeg forstår det også IP-adresse! Foreløpig er dere nødt til å bruke en IP-adresse. Dere kan dog beholde mc.lakusland.net i serverlista, fordi den vil også virke sånn plutselig. Men frem til "mc.lakusland.net" fungerer igjen så bruk "46.253.196.46:25765". Mumble kommer så fort jeg får svar fra hosten om hva IPen er. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 See? Er jeg ikke flink til å "gjette"? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Fantastisk Lakus Angående faction-pluginen, er jeg litt redd det blir sosial-drepende for dem som ikke vil være med i en klan. Jeg synes det kunne vært gøy med en klan, men grupperinger kan bli litt dumt føler jeg. Selv om man ikke vil være med i en klan er det fort gjort å føle seg litt utafor. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Virker som en ok server, noe imot at jeg blir med? Gjerne som member For all del, slå deg løs. Men akkurat nå skal jeg sette meg ned å prøve og få oppdatert serveren til 1.3.1. MAO så ikke logg inn akkurat nuh Thanks for access 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2013 Fantastisk Lakus Angående faction-pluginen, er jeg litt redd det blir sosial-drepende for dem som ikke vil være med i en klan. Jeg synes det kunne vært gøy med en klan, men grupperinger kan bli litt dumt føler jeg. Selv om man ikke vil være med i en klan er det fort gjort å føle seg litt utafor. Foreløpig er det ingen som er med i noen klan Thanks for access Ja. Jeg tror du herved har serverens lengste vurderingstid ^^ Lenke til kommentar
SLi Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Thanks for access Ser at du ikke har byttet avatar siden jul heller! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 Ser at du ikke har byttet avatar siden jul heller! Byttet avatar 2 ganger i jula, det får holde... 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Fantastisk Lakus Angående faction-pluginen, er jeg litt redd det blir sosial-drepende for dem som ikke vil være med i en klan. Jeg synes det kunne vært gøy med en klan, men grupperinger kan bli litt dumt føler jeg. Selv om man ikke vil være med i en klan er det fort gjort å føle seg litt utafor. Du kan være i min klan, så holder vi Lakus utenfor Neida, jeg er enig, jeg liker heller ikke factions. Liker serveren best som den er. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Så ikke bruk det da Det er bare så de som vil ha PvP kan ha PvP. Ikke noe annerledes enn i dag, bare bedre. De som ikke vil ha PvP kan ikke bli drept noe sted på kartet overhodet. Om du bygger utenfor PvE i dag så kan du bli drept. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Får ikke kommet meg på serveren før om 2 uker Tror kanskje man må kjøpe seg en spill bærbar man kan ta med seg når man er på ferie. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Tror jeg selv hadde likt å hatt 2 ukers ferie. 2 uker man slipper å vente på 1.5 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Jeg kan gi deg en 2-ukers ferie om du vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå