Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Det gjemmer seg problemer rundt vært hjørne i Minecraft vettu. Serveren funker fint nå, men er noe IP trøbbel og ellers bare no finpuss som skal til.

 

Gief 5 more minutes :p

 

Edit: Jeg selv sikker å hører på Blackmill mens jeg nyter "synet" av at Lakus sliter. :D

Endret av SLi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det gjemmer seg problemer rundt vært hjørne i Minecraft vettu. Serveren funker fint nå, men er noe IP trøbbel og ellers bare no finpuss som skal til.

 

Gief 5 more minutes :p

 

Edit: Jeg selv sikker å hører på Blackmill mens jeg nyter "synet" av at Lakus sliter. :D

Din definisjon av 5 minutter stemmer ikke sammen med min definisjon.

Lenke til kommentar

Okei. Done.

 

Serveren er oppe på ny host og burde være som før. Nesten. Endte opp med å ikke bruke den siste backupen som ble tatt fordi dette ble en lang og problemfylt ferd og nå som det endelig virker som det skal er jeg ikke lysten på å utfordre skjebnen. Brukte den nest nyeste så det kan hende noe av det dere har bygget siden serveren gikk ned er tilbakestilt. Dette gjelder kun de som bygget da serveren skulle vært nede og de det gjelder vet hvem de er ;)

 

Om det mangler inventory eller noe annet rart: IKKE KLIKK HELT. Si ifra på vanlig norsk, jeg forstår det også :p

 

IP-adresse!

 

Foreløpig er dere nødt til å bruke en IP-adresse. Dere kan dog beholde mc.lakusland.net i serverlista, fordi den vil også virke sånn plutselig. Men frem til "mc.lakusland.net" fungerer igjen så bruk "46.253.196.46:25765".

 

Mumble kommer så fort jeg får svar fra hosten om hva IPen er.

Lenke til kommentar

Fantastisk Lakus :) Angående faction-pluginen, er jeg litt redd det blir sosial-drepende for dem som ikke vil være med i en klan. Jeg synes det kunne vært gøy med en klan, men grupperinger kan bli litt dumt føler jeg. Selv om man ikke vil være med i en klan er det fort gjort å føle seg litt utafor.

Foreløpig er det ingen som er med i noen klan :p

 

Thanks for access :)

Ja. Jeg tror du herved har serverens lengste vurderingstid ^^

Lenke til kommentar

Fantastisk Lakus :) Angående faction-pluginen, er jeg litt redd det blir sosial-drepende for dem som ikke vil være med i en klan. Jeg synes det kunne vært gøy med en klan, men grupperinger kan bli litt dumt føler jeg. Selv om man ikke vil være med i en klan er det fort gjort å føle seg litt utafor.

 

Du kan være i min klan, så holder vi Lakus utenfor :)

 

Neida, jeg er enig, jeg liker heller ikke factions. Liker serveren best som den er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...