SLi Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Lakus knowz. Server back up. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 lakus må snart gjøre noe, ellers kommer jeg til å få ham dyppet. Tips: -skyworld -creative world elns -legge til mod slik man kan ha heis, og stuff -ia ia yaw. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) heis kan man da lage med pistons! masse guider på yt. Endret 3. februar 2013 av Itek Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 åja! Skal se, forresten hadde det fortsatt vært kult med skyworld. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Ganske unødvendig or ressurskrevende. Jeg stemmer nei. (sorry lithiums ) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Vi har et lite høneproblem akkurat nå, prøver å få itak i Lakus. Håper dere har tolmodighet ( Ustabil server, lagg, krasj) Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Haha, alle skulle vel pluteslig ha giga hønsefarmer Har ikke vært på i det siste pga ganske hektisk på skolen og sosiale livet krever sitt, satser på at det blir mer spilling til uken ! Skal ikke nekte for at -Skyworld hadde vært awesome, men det bli opptil Lakus. Vil nok ta sin tid fra hans side og legge den til. Å kanskje kræsjer med den "grensen" vi har? Men nå er jeg på tynn is og skal holde kjeft.. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 (endret) Glem det. Lykke til videre. Endret 3. februar 2013 av LithitiumS Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Vel det var jo moro 3 stykker på vei til et sted som gjør at serveren lagger i utganspunktet Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 35360 chickens i ett hus. Thats why De er borte nå da. Should be back to normal. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2013 Og btw: Når Mod-APIet kommer ut skal jeg ta en seriøs titt på litt mer awesome mods. Slik det er nå er det bare litt for mye fikling enn hva jeg har tid til å holde Skyworld osv stabilt og fint etter hver update. Satser på en selvhostet server til sommeren og da kan vi gjøre mer som vi selv vil uten å være avhengige av en host 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 35360 chickens i ett hus. Thats why De er borte nå da. Should be back to normal. Tørr jeg spørre hvem som hadde så mange? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Må vel sette opp en høne regel på serveren på 30stk høns pr pers Jeg klarte også å lage lagg for meg selv når jeg overdrev hønsefarmen min, skulle omtrent ikke få drept de hønene en gang før connection ble lost. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Høneregel... *knis* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2013 Testet en landgenerator-plugin Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Sier ikke nei takk til en verden med creative, store huler og massive fjell Da ska dere få se ka eg kan finn på å bygg Lenke til kommentar
lals Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 syns det blir litt kjedelig med creative. er jo en del av spillet det å finne ressurser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå