SLi Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Haha nice! Jeg sendte en tweet til Jeb_ om at jeg ville ha redstone blocks i sommer, og nå er det her snart! Kommer hjem senere ikveld, da kan jeg spille.. Endret 4. januar 2013 av SLi Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) JUHUUU! Endelig er jeg ferdig med azteker pyramiden med labyrint inni, som står i Dunland. Så om Lakus ville være så snill å gjøre arenaen om til PVP sone ville det vært fint! Slenger med noen bilder: Endret 5. januar 2013 av Itek 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Noen som har prøvd denne sand generatoren? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Nei, mistet troen da jeg så den var lik den tidligere. Når den var ferdig bygd fungerte den naturligvis ikke... Så da er det ikke bukkit sin feil lengre, men det er mojang som har fikset sand-buggen! Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Enn så lenge Lakus; kanskje du kunne satt opp en kiste ved spawn, så kunne vi donert sand til Fosi ved anledning Høres ut som han trenger litt hjelp. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Takker for tanken, men tror nok ikke det hjelper stort... De sand generatorene jeg bygde lagde jeg slik at de fylte ut automatisk. Hvis jeg skal plassere alle blokkene, er jeg redd jeg holder på til det uendelige :S (dessuten har jeg spilt litt vel mye minecraft i det siste, nå som skolen starter må jeg prioritere...) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Vel, lakus er kjent for å være snill (men lat, ikke glem lat). Så du kan vel spørre om sen julegave + bursdagsgave? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Kanskje det... Et annet alternativ er at jeg skaffer ufattelige mengder TNT og finner en øy med minste dia på 200 å sprenge bort. Altså flytter prosjektet... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) Hmm, det er sant SLi Laakuuuus? :xmas: :love: :innocent: :fun: Endret 7. januar 2013 av Itek Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Du kan høre med Lakus om han legger inn en plugin som gjør det mulig å bygge sand generatorer også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg prøvde faktisk å finne det kjapt tidligere i dag, men hadde for dårlig tålmodighet til å orke meg gjennom søkemotorer med mobiltelefonen Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 (endret) http://forums.bukkit...erators.113402/ edit: .... huff, innser nå at jeg risikerer å gi meg selv vanvittig mye jobb! Endret 7. januar 2013 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Men hvordan er det der sammen med andre plugin? Ødelegger det noe? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Var den jeg tenkte på, men la den ikke inn her. Nja, andre ser ikke ut til å ha problemer med den. Det ser ikke ut til å være en plugin direkte heller, men en modifikasjon av CraftBukkit.jar. Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Endelig en "Marble-looking" blokk! Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 (endret) Usikker på om den er komt på Snapshot, men Jeb_ tweeta bildet igår. Angrer forøverig på at eg holder på å bruke opp alle Lapiz blokkene mine, då dei ser ut til å passe særs godt med dei der Endret 8. januar 2013 av Bamfzoor Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 Og sammen med redstone blocks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå