SLi Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Kan jeg også få plass der, Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Er plass nok til alle der, men man må kjøpe eiendom for å bygge. Man skal kunne selge ting i butikker i byen for å få penger til eiendom. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvordan kjøper man eiendom og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Hvordan kjøper man eiendom og hvor mye koster det? Du selger ting til et skilt/chest så får du nok dollar du må betale byen eller noe? Eller tar jeg feil her, Pakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Har ikke satt opp økonomidelen enda, så det gjenstår å se hvor dyre eiendommene blir. Litt variasjon i pris blir det uansett pga størrelsen på eiendommene varierer. I bunn og grunn som SLi sier. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Nå er tomtene til salgs Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Et par bilder av vår nye by; Steinheim edit: Derp. Erstatt "Butikken i Fjellheim" med "Butikken i Steinheim" in yo minds. Endret 15. april 2012 av Villanden 1 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Ikke dårlig har ikke hvert der enda. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Bare en 3 minutter lang togtur unna Sidet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Nei, jeg gjorde en grei skrivefeil i Permissions-fila som gjorde at serveren ikke ville starte. Fikset nå Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Mistet alt i inventory da jeg jaktet etter zombier, en ting om gangen som om noen plukket det ut av inventoryen min. Må fikse dette. Da fikk jeg en cd plate Endret 15. april 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Nå skal alt virke som det skal og gjester kan ikke påvirke verdenen, som før, så vi er trygge for random griefere igjen. Måtte bytte Permissions-plugin, da den jeg hadde før kræsjet og jeg vil aldri ta i den igjen. Og så skal jeg holde meg unna kontrollpanelet frem til det er nødvendig og oppdatere, så er vi trygge for meg også Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Nå er tomtene til salgs Kjøpt! Edit: Hva er planen med det store området som ikke er delt inn i tomter? Endret 16. april 2012 av mortensol Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Tenkte jeg skulle lage et fengsel og en ny butikk der oppe, for så å dele opp resten i nye tomter. Fengselet blir underjordisk under butikken. Planen for butikken er at man skal kunne selge alt man finner, men kun kjøpe utvalgte blocks. Dette for å beholde survival-aspektet samtidig som man gir litt tilgang på materialer som kan være frustrerende å finne, samt penger til eiendommer. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Du har 140 skilt som sier at en skal plukke opp minecarten sin fra railen når man kommer til Steinheim, men i Steinheim har ikke vi "normale", permission til å ødelegge carts Fix it, fix it noooow. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Er det du som setter prisene i butikken, Lakus? Synes det var litt for enkelt å skaffe seg penger... Brown mushrooms + bone meal = cash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå