LithitiumS Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Itek, hvem er du på serveren? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) fosITEK Endret 28. desember 2012 av SLi Lenke til kommentar
lals Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 noen som kommer inn? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Bukkit crash. Working on it. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 ooh, jaja. Imens får jeg smøre meg med tålmodighet. Får vi ekstra fine gaver når vi kommer innpå igjen? Tupe 10 stack gunpowder til fyrverkeri? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Problemet er at jeg ikke har tilgang på noen PC akkurat så så jeg håper bare at hosten er våken nå og kan fikse for meg. Disse tingene skje alltid når jeg er borte Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kom deg på pc, ring hosten! dette er krise. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Does it worked? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Fungerer, takk min helt! <3 *Bløtt kyss* Fungerer, takk min helt! <3 *Bløtt kyss* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 ser ikke ut som om jeg får logga på minecraft.net greia. andre som har det, eller bare her den monger? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 En primitiv PVP arena fungerer oppe i Dunland nå. Har ikke hatt tid til å fikse noe bedre enda og spleefpluginen (det er egentlig en spleefarena) fungerte ikke da jeg hadde tid til å sette meg ned. /arena join for å joine og når to stykk har joinet starter det automagisk (skal sette opp muligheten for lag, turnering osv senere). Du får rustning og våpen når kampen starter og du blir teleportert til der du var når kampen er ferdig. Inventoryet ditt blir lagret og gitt tilbake til deg etter kampen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Stiligt, skal testes. Er det "last man standing" opplegg mellom flere personer? Godt nytt år Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Noen som har lyst til å være med å ferdigstille labyrinten i Dunland? Det meste er ferdig, men det mangler t-flipflops, en rail som aktiverer/deaktiverer alle de skjulte dørene, ut og inngang i labyrinten og deretter skal det hele bygges inn i en azteker-style pyramide, med senger og kister til deltakerne på toppen av pyramiden... Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Skjemen min har tatt kvelden, så er litt afk mens eg får ordna det. Kan alltids hjelpe til når eg er up and running igjen! Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Hepp! Lest om nyaste snapshot update? It's very nice! http://www.minecraft...opment_versions Endret 4. januar 2013 av Bamfzoor Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Tror 1.5 blir bra Imponerende gjeng i Mojang, egentlig. De hører jo på alt communitiet sier! Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Absolutt! Trur den blir meget bra. Ser fram til automatisert ting og tang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå