aBadMan Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Er tom for ider i noria. Så for nå blir det å utvide prosjektet til eg finner på noe nytt Så forvent at alt blir en del større framover. Kan begynne med Barad-dûr ;P Lenke til kommentar
SLi Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Bleh..jeg oppdaterte MC og kommer ikke inn nå Hvor lang tid trur dere det tar før dere oppdaterer serveren ? Hey folkens! Nå har endelig Minecraft versjon 1.4.2 kommet, og om dere vil fortsette å spille på Lakusland nå, kan dere ikke oppdatere til 1.4.2 (Lakusland kjører på 1.3.2). Dere kan, men med mods eller bare bruke forskjellige Minacraft.jars 1.4.2 vil mest sannsynlig komme på Lakusland så kjapt Bukkit kommer med en stabil 1.4.2 release og Lakus har tid. Bukkit er det lakusland kjører på. - Z Edit: Fant denne. Prøv på eget ansvar With the Minecraft 1.4 release date fast approaching, a lot of people are wondering when we will be releasing a CraftBukkit Recommended Build for Minecraft 1.4. We hope this short announcement will answer those questions.Due to the rapid release of preview builds for the impending 1.4 update, we are unable to guarantee that we'll have a compatible CraftBukkit Recommended Build out in time for the release of Minecraft 1.4.2. Although we started working on the update immediately after the Minecraft 1.4 preview was made available to the public, each new preview build leads to delays in our update process as we, essentially, need to start over with each one. In the past releasing a Recommended Build has caused apparent confusion within the community, as a result for this release, and moving forward, we will follow the "Dev -> Beta -> Recommended Build" release methodology. We are going to release a Beta build as soon as we can get a stable build devoid of any significant bugs. As we have done a significant amount of important work on CraftBukkit 1.3.2 builds, we have promoted a new Recommended Build recently. This was done so that people have a reliable, stable build to use until we can get a 1.4 compatible build out and so that everyone who relies on Recommended Builds are able to take advantage of all the fixes, improvements and so on we've done since the last 1.3.2 RB. Thank you for your patience, understanding and continued support; we greatly appreciate it! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 De er da iallfall i gang.. http://forums.bukkit.org/threads/when-will-craftbukkit-for-1-4-be-released.107128/page-28#post-1390990 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 De er da iallfall i gang.. http://forums.bukkit...28#post-1390990 Jepp, det er dev. build. Så kommer Beta, deretter recommended Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 ok, trodde det var betaen jeg... Får vel bare smøre oss med tålmodighet... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Står litt lengre opp her Mwotm.. Har ikke helt erfaring med hvor fort de pleier å oppdaterer bukkit. edit: ser nå at det er igang, tar vel litt tid til. Netrum : Bare å utvide og utvide Endret 28. oktober 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Har vært litt inaktiv i det siste. Fifa og 1.4 singelplayer har gitt meg mer enn nok å holde på med. Kommer plutselig tilbake Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Ser frem til det Morten Fosi, har du noen plan for Atlantisen din? Om du skal ha hjelp me då bygge kan det være en fordel at man vet hva man skal gå etter. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ja, har en videosnutt, litt info. Kommer med dette så fort kartet får rendret over området der jeg skal bygge! Bygge Atlantis i "mørke" nr. 2 et stykke over Drakengaard Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2012 Den er god. Kartet rendres så fort det ikke er spillere på (sannsynligvis da om nettene) så det er nok der i morgen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Okei, da. Se introen til denne dokumentaren her, ser for meg mengder av fin sandstone eller kanskje stone brick? grønt og frodig? Har også laget noen sketcher. Tegneferdighetene kunne vært bedre, men jeg tror dere forstår "Fakta": Diameter: 200 Hvorav: 26 Lava, 52 vann og 122 land Max høyde fra bedrock til tak: 60 (havoverflaten er 62) Regner med at taket ved veggene blir noe lavere enn i midten der et tempel er plassert. For moro skyld, ca volum: 1,25 mill blocks.. Ovenfra tegning: Snitt tegning av radius: Deretter håper jeg at det kan fylles med bygninger av alle slag Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Heh, tegninger av minecraftprosjekter; jeg kjenner meg igjen! You can thrust me too! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Etter mye tenking og litt tid i singleplayer har eg kommert fram til en ny plan. Trappehusene i noria blir fjernet. Alle de gamle gangene skal gjøres om. Legger til masse detaljer til en utrolig kjedelig gang. Har også laget et gulv mønster eg skal bruke et par plasser i hovedrommet. Mangler ideer for hvordan de nye trappene skal bli. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Hva med spiraltrapp rundt en søyle? Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Ikke noen som vet hvordan man åpner opp porten 25565 på skole nettverk med Netgear router ? Kjeder meg ekstremt og vil gjerne spille her. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Jaa, må nok dessverre si at det ikke hjalp meg så mye. Lyst å gå litt mer i detalj ? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Om du ikke har lyst til å miste PCen din og tilgang til skolenettverket så kødder du helst ikke med porter Men, ja. Jeg har en Netgear router. http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/Minecraft_Server/Netgear.htm Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 (endret) Er det en enkel metode for å skru tilbake til 1.3 ? slik at man kan spille på serveren igjen. Kjedelig å vente Glem det, fant det http://www.minecraftmine.org/how-to-downgrade-minecraft/ Endret 30. oktober 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå