Netrum Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Yay Mene du sku legg deg lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ja, men så så jeg mailen fra VMLweb Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 23. oktober 2012 Del Skrevet 23. oktober 2012 Duu. Alt for gammel backup Har møsta MYE framgang.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2012 Ingenting er tapt. Må bare laste ned kartet vårt fra den gamle IPen og laste det opp til den nye Men jeg får dessverre ikke tid nok til å gjøre dette i kveld/natt personlig, så det må vente til i morgen hvis ikke hosten vår kan ta seg av det. Skal sende melding til hosten ASAP med beskjed om å laste opp den nyeste versjonen av kartet til den nye IPen. Regner med at det er null problem for dem og at det vil ta kortere tid enn om jeg måtte gjøre det selv pga internetthastigheter osv Har nå derfor stoppet den gamle serveren/IPen slik at kartet kan overføres uten at noen endringer blir tapt. Pliiiiz ha litt tålmodighet så vi får orden i sysakene en gang for alle =D Jeg kommer med en oppdatering så fort jeg vet noe mer, og om noen andre kan bekrefte at kartet er oppdatert på den nye serveren før jeg selv får sjekket så si ifra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Fått svar om at kartet er lastet opp nå. Og Netrum bekreftet det. Mc.lakusland.net fungerer også riktig. Endret 24. oktober 2012 av Lakus Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 (endret) Veel, kan jeg få lov til å bygge/endre blocks også? - Ekstrem lagg og jeg "resettes" hver gang jeg endrer mer enn ca to blocks. Kan fint gå rundt uten problemer da... Hørte wariusled hadde samme problemer? EDIT: Ser ut som det ordnet seg etter et par ganger med å logge ut-inn Endret 24. oktober 2012 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 I anledning bytte av serverhardware åpner vi gamle serveren for alle og lar alle bruke Creative Gamemode. Logg på 37.59.183.130 og test Den nye fortsetter som vanlig. Dette er kun for å sende den gamle serveren ut med et smell. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. oktober 2012 Del Skrevet 24. oktober 2012 Den nye fortsetter som vanlig. Dette er kun for å sende den gamle serveren ut med et smell. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 (endret) Hey folkens! Nå har endelig Minecraft versjon 1.4.2 kommet, og om dere vil fortsette å spille på Lakusland nå, kan dere ikke oppdatere til 1.4.2 (Lakusland kjører på 1.3.2). Dere kan, men med mods eller bare bruke forskjellige Minacraft.jars 1.4.2 vil mest sannsynlig komme på Lakusland så kjapt Bukkit kommer med en stabil 1.4.2 release og Lakus har tid. Bukkit er det lakusland kjører på. - Z Edit: Fant denne. Prøv på eget ansvar Endret 25. oktober 2012 av SLi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 What he said. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Datt alle ut ? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Kommer nok tilbake snart, Lakus jobber med det Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Eg håp det ikke va meg den her gangen. :S Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er i trappene inni spawn, ikke bygg noe der ! Har masse mat og diamant-sverd med meg, vil ikke miste det Natta Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2012 Var vår feil og ikke hosten sin denne gangen. og litt dårlig timing. Hosten drev med oppdatering av kontrollpanelet jeg bruker for å administrere serveren så jeg fikk ikke restartet den skikkelig selv. Sendte han en mail og han fikset det to minutter senere. Wont happen again. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Bleh..jeg oppdaterte MC og kommer ikke inn nå Hvor lang tid trur dere det tar før dere oppdaterer serveren ? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Står litt lengre opp her Mwotm.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Er tom for ider i noria. Så for nå blir det å utvide prosjektet til eg finner på noe nytt Så forvent at alt blir en del større framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå