Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting er tapt. Må bare laste ned kartet vårt fra den gamle IPen og laste det opp til den nye :)

Men jeg får dessverre ikke tid nok til å gjøre dette i kveld/natt personlig, så det må vente til i morgen hvis ikke hosten vår kan ta seg av det.

Skal sende melding til hosten ASAP med beskjed om å laste opp den nyeste versjonen av kartet til den nye IPen. Regner med at det er null problem for dem og at det vil ta kortere tid enn om jeg måtte gjøre det selv pga internetthastigheter osv :)

Har nå derfor stoppet den gamle serveren/IPen slik at kartet kan overføres uten at noen endringer blir tapt. Pliiiiz ha litt tålmodighet så vi får orden i sysakene en gang for alle =D

Jeg kommer med en oppdatering så fort jeg vet noe mer, og om noen andre kan bekrefte at kartet er oppdatert på den nye serveren før jeg selv får sjekket så si ifra :D

Lenke til kommentar

Veel, kan jeg få lov til å bygge/endre blocks også? - Ekstrem lagg og jeg "resettes" hver gang jeg endrer mer enn ca to blocks. Kan fint gå rundt uten problemer da...

Hørte wariusled hadde samme problemer?

EDIT:

Ser ut som det ordnet seg etter et par ganger med å logge ut-inn :)

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Hey folkens!

Nå har endelig Minecraft versjon 1.4.2 kommet, og om dere vil fortsette å spille på Lakusland nå, kan dere ikke oppdatere til 1.4.2 (Lakusland kjører på 1.3.2). Dere kan, men med mods eller bare bruke forskjellige Minacraft.jars :)

1.4.2 vil mest sannsynlig komme på Lakusland så kjapt Bukkit kommer med en stabil 1.4.2 release og Lakus har tid. Bukkit er det lakusland kjører på.

- Z :)

Edit: Fant denne. Prøv på eget ansvar :p

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Var vår feil og ikke hosten sin denne gangen. og litt dårlig timing. Hosten drev med oppdatering av kontrollpanelet jeg bruker for å administrere serveren så jeg fikk ikke restartet den skikkelig selv. Sendte han en mail og han fikset det to minutter senere.

Wont happen again.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...