Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og ombak satt og snakket om bytte av serverhost og grunnene til hvorfor jeg har lyst til det - og så detter serveren ned. Ironi.

Har nå betalt for en ny server hos en annen host og tenkte jeg kunne slippe inn alt og alle på den for å teste hva den tåler. Om den takler tilstrekkelig med misbruk bytter jeg en gang midt på natta i natt slik at dere ikke merker noe til hostbyttet. Jeg tar med kart, innstillinger og alt så det vil ikke bli noen forskjell fra når dere logger av i dag og når dere logger på i morgen :)

Oppdaterer her med IP'en til testservren når jeg får den.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Statusoppdatering: Snakker med eieren av VMLweb nå og han sier mye av dette er fordi "businessen" har økt en del og at maskinvaren ikke helt henger med. Ny maskinvare er på vei opp og han lovte at vi er blant de første som skal overføres dit. Han kunne ikke love at det vil skje i dag, men overføringen av servere skulle starte neste uke - med oss blant de første.

Jeg er villig til å gi dem en siste sjanse av den enkle grunn at deres kontrollpanel og "utstyr" har jeg blitt svært vandt med. Det gjør det nå veldig enkelt for meg å drive serveren effektivt. Om man ser bort ifra min særdeles late natur selvfølgelig. De andre hostene jeg har sett på eller prøvd tilbyr ikke det samme enkle og gode kontrollpanelet, samt at serverbytte uansett går ut på å få noe, men å miste noe annet. En host tilbyr kanskje funksjun X, men har ikke Y. Slik det er nå er egentlig nedetid her og der det eneste problemet jeg har med VMLweb og om det blir fikset ser jeg ikke det store behovet for å bytte de ut. Derfor er jeg interessert i å fortsette hos VMLweb. Men misforstå meg ikke: Om det ikke blir bedre bytter vi uansett.

Keep calm and dig on.

Lenke til kommentar

Da har vi blitt overført til ny hardware!

Vi er fremdeles hos WMLweb, men vi har blitt overført til nyinnkjøpt hardware som vil fjerne problemene vi har opplevd i det siste. IPen er fremdeles "mc.lakusland.net" for alle som vil fortsette i survival som før.

Send it off with a bang! Den "gamle" serveren er fremdeles oppe og vil tilby alle som logger på den fri tilgang til Creative Gamemode gjennom kommandoen /gamemode mens den nye fortsetter der den gamle slapp i kjent survival stil. Adressen til den gamle serveren med Creative Gamemode er 5.135.74.210. Have fun.

Om noen har spørsmål så fyr løs!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...