aBadMan Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vi treng fleir folk på prosjekte. Så ring slekta, plag vennan dokkers. No e det på tide de byn å spæll minecraft For vi treng folk Skal jeg kjøpe annonseplass i VG? ;p Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nei, tenkte meir på en 15sekund lang reklame snutt før nyhetan på tv2. Sku ikke kost så alt for mye. Kanskje et par hundre tusen. Men det klar vi hvis alle selg alt de ei og har Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe, ikke dumt Men Netrum- U NEVER SLEEP? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hehe Jeg tror at han ikke trenger søvn ;p Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 La meg klokka 8 i morrest da. Måtte bare fullføre noe. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Nei, tenkte meir på en 15sekund lang reklame snutt før nyhetan på tv2. Sku ikke kost så alt for mye. Kanskje et par hundre tusen. Men det klar vi hvis alle selg alt de ei og har Hehe, "par hundre tusen?" Bla opp noen millioner du Om du vil ha reklame i aftenposten eller vg blir det mer lignende din pris Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 okei? - Hvorfor kan ikke jeg logge inn? får opp andre servere, men om jeg prøver å logge meg på får jeg "connection lost" Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ja, Mojang har problemer! http://minecraft.net/ http://xpaw.ru/mcstatus/ Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 ahh... igjen .... .... Nå er Session oppe igjen, bare å logge inn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Kan iallefall bekrefte at det ikke er serveren det er noe galt med. Kom meg nettopp inn uten problemer Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Snart ferdig med det nye portal rommet for No®ia. Skal på ferdig siste statuen så fort som mulig. Så da gjenstår det å få opp alle kolonene som skal være i det store rommet. Trenger enorme mengder hvit ull for det da. Får vel kjøpe det av her SLi, selv om at han e grådig Tenker eg tar noen bilder av alt sammen når del 2 er ferdig. Fra og med neste mandag tvil eg på at eg kan spill nå særlig for et par uke. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Snart ferdig med det nye portal rommet for No®ia. Skal på ferdig siste statuen så fort som mulig. Så da gjenstår det å få opp alle kolonene som skal være i det store rommet. Trenger enorme mengder hvit ull for det da. Får vel kjøpe det av her SLi, selv om at han e grådig Tenker eg tar noen bilder av alt sammen når del 2 er ferdig. Fra og med neste mandag tvil eg på at eg kan spill nå særlig for et par uke. Muhhahaha Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Her er bilder av prosjekt No®ia: 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2012 Og mens Netrum graver store ting skal jeg gå store avstander. Skal gå langs grensen til kartet - hele veien rundt Lenke til kommentar
Itek Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 god tur! -husk matpakke, hender jeg glemmer det Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) @ Netrum: En statue av Lakus hadde satt prikken over S'en i "hula" di. Ellers et imponerende byggverk. Endret 6. oktober 2012 av Villanden Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Har tenkt på et stort rom med ansiktan av folkan som har hjulpet til, plasert på veggene. Men da treng eg bilda av ansiktan til alle som har hjulpet til. Kanskje eg ska bare lage et shrine dedikert til lakus. Og har signs me navnene til folka rundt omkring det. Vi får seg ka eg finn ut. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Lakus, lyst til å fjerne 2 blokker i spawn? En bug som gjør jeg kan plassere blokker der, men selfølgelig ikke fjerne.. kan vise deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå