Keiko Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg kan logge på for å hjelpe med et fellesprosjekt Har vært litt opptatt med tekkit Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg har lyst til å prøve meg på et tre, jeg. Like utenfor Steinheim er det et område som kan funke. Tenker noe a la bildet over, med en tykk stamme og mange grener. Vet ikke om det lar seg gjennomføre, men "skitt, la gå". Bare å hive seg med, dersom noen er hypp. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Mumble! Okei, her er første forsøk på å sette opp Mumble så vi kan snakke sammen. (Skal se om jeg kan fikse så IPen kan være mumble.lakusland.net eller noe lignende) - Tror det funker nå. IP-adresse: 91.121.114.78/mumble.lakusland.net Port: 64740 Hvis ikke mumble.lakusland.net fungerer så bruk IP-adressen. Kan ta noen timer før DNS-adressen oppdateres Om det funker som jeg vil så er "Fri inngang"-kanalen for alle, "Gjesteliste" i tilfelle noen vil snakke litt mer fortrolig med hverandre og "VIP" for mods, admins (det er meg wee) og slikt pakk. Det var bare de første tre kanalnavnene jeg kom på så da ble det med de i første omgang. Om noen har erfaring med Mumble så gi meg en Fus-Ro-Dah! Endret 7. september 2012 av Lakus 1 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Vet ikke om jeg tørr. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Wrz709qAAk8&feature=player_detailpage#t=26s Stemmeskifte er ingenting å skjemmes av, SLi. 3 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Den videoen er så genial On-topic: Tar nok turen innom snart, så fremt jeg orker å starte "game-dataen" og ikke ligge på sofaen med skolepc Hva er mumble ? Endret 7. september 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Stemmeskifte er ingenting å skjemmes av, SLi. Må nok skuffe deg ved å si at jeg er over den perioden, og kanskje har mørkere stemme enn deg Endret 7. september 2012 av SLi Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hva er mumble ? Google it. Neida, det er en VoIP, er som skype bare... mer stabilt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Må nok skuffe deg ved å si at jeg er over den perioden, og kanskje har mørkere stemme enn deg They grow up so fast. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Kom på, vi savner deg! mc.lakusland.net Edit: Jeg ser du leser tråden, ruuroo. Kom på Endret 7. september 2012 av SLi Lenke til kommentar
SLi Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Eh, nvm Endret 7. september 2012 av SLi Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hehe, skulle til Polen om 5 min da zz. Sorry er tilbake neste uke på serveren ! Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Hepp! Merker at serveren er særs laggy for øyeblikket. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Jeg er på et sted med særs dårlig dekning på telefonen så jeg får ikke sjekket rait nao. Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Har komt seg, så det går fint Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har vært veldig stille på serveren de siste dagene. Men ossen beskytter du dører (hva skal stå på skiltet?) samt, er det samme hvilken side av døren skiltet står? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jepp, får håpe folk har litt mer tid utover høsten, meg selv inkl. Har nesten ikke beskyttet dører, men prøv og skriv det samme som det som kommer automatisk på kistene. Forskjellen er at du må skrive det inn selv. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Jepp, får håpe folk har litt mer tid utover høsten, meg selv inkl. Har nesten ikke beskyttet dører, men prøv og skriv det samme som det som kommer automatisk på kistene. Forskjellen er at du må skrive det inn selv. Fungerte det =) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Hipphopp. Oppdaterte førstepost og hjemmesiden littegranne. EDIT: Dere kom godt igang på treet da. Y U STOP!?! Endret 16. september 2012 av Lakus Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Etter at du "reklamerte" så måtte jeg sjekke denne tråden Har veldig lyst å sjekke ut den serveren^^. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå