Kontorstol Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 The Catcher in The Rye. John Lennon. Noen som tar sammenhengen? Butters ser sammenhengen! Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Mark David Chapman; The man who killed John Lennon? I dont have a clue.. google.. Endret 20. august 2012 av SLi Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Foreslår at dere bruker denne tråden til Lakusland og heller tar random chat i en av trådene hvor random chat kan tas. Har aktivitetesnivået på serveren tatt seg opp igjen? Setter snart Skyrim-punktum for denne gang, og lurer på om jeg ikke skal ramle inn i Minecraft igjen. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) TL;DR, du er ikke moderator lenger Neida, men etter skolen starta gikk det litt ned igjen... Kommer seg vel oppover etterhvert. Bare å komme på! Endret 20. august 2012 av SLi Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Føler nesten serveren har "dødd". Hver gang jeg er på er jeg alltid alene, og ikke joiner det flere heller Har folk fått seg et liv eller? Endret 30. august 2012 av Mr Serious Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Du er jo aldri på selv da ruu Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Er på folkehøgskole og har ikke tid til minecraft, for opptatt av og være sosial . Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Er på folkehøgskole og har ikke tid til minecraft, for opptatt av og være sosial . Ja.. den sosiale tiden dreper den fine minecraft tiden.. folk må virkelig slutte.. De er helt venneavhengige.. Skjønner det ikke... Tenk på all den gode tiden i MC istedet for venner, famile og ikke minst skoletull.. fysj.. After edit: Ja.. ironi.. Endret 31. august 2012 av SLi Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Nå er det lenge siden jeg har vert innpå. Mista vel lysten når alle "stakk", alle ble spredd vekk over serveren og mange har ikke vist seg siden tidenes morgen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2012 Forfatter Del Skrevet 30. august 2012 (endret) For min del er det det at det ble 4-5 mnd med intens Minecrafting, og jeg trenger 1-2 updates restutisjonstid. Har alltid vært sånn for meg. Trenger en periode pause og så er gløden tilbake Driver å tenker på en eller annen måte å gjøre serveren litt mer interessant på også. Fristet litt å sette på hard og no rules, men tror dere hadde drept meg så det skjer ikke EDIT: Det med at alle er spredt over hele serveren skyldes vel mest det at alle nå har spilt lenge nok til å ha sine egne hjørner av kartet hvor de for det meste har alt de trenger. Endret 30. august 2012 av Lakus Lenke til kommentar
SLi Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Liker den som det er, hyggelig chat er det og Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hyggelig chat er det, men litt ensligt utpå "landet" og når vi ikke har teleport og ./home er det langt og gå og møte f.eks jaxier og hjem igjen. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Skal vi prøve å samle flest mulig på et felles bygg en plass ? For ja det var mye gøyere når feks steinheim var aktivt, å man møtte folk hele tiden og se hva folk hadde bygget nytt i dag da Good times..! xD Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Kunne tenke meg og bygge en stor flott bygning ilag med andre, tht would be amazing Hvor "bor" du Zz ? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Burde kanskje begynne å ta i bruk denne tråden jeg og Lenke til kommentar
lals Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 noen som har lyst til å gi meg byggetilatelse? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Enig med ruuroo. Sitter å venter på toget nå,men logger på når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg er gjerne med på noe fellesbygg Har gått med en tanke om å lage et digert tre, der stammen er hul og forgrener seg etterhvert som man kommer oppover. Stammen/grenene kan brukes som transportsystemer, og ha forskjellige rom i hver ende. Treet kan til og med gå under bakken,der "røttene" er hule. Tretoppen er på z=256 (byggegrensa) --> type stort, j*vla tre. Andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå