Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi blir kastet ut, Lakus.

 

Edit: Virker som Minecraft.net er nede.

 

Edit:

 

 

Tobias Mollstam ‏@mollstam

I heard the login is down. Deploying…

 

Tobias Mollstam ‏@mollstam

Not sure what’s up really, entire system looks pretty much under load. Looking for straws and broken camel backs.

 

 

Edit: Er oppe, men kommer ikke inn på serveren.

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Merker jeg er glad for at 1.3.1 kommer snart. Ypperlig tidspunkt å luke ut de pluginsene som er litt vriene til å samarbeide. Nå er en del av problemene de siste dagene også ting som er utenfor min kontroll, men jeg kan ikke se noe i loggen som skal være galt egentlig.

Lenke til kommentar

Merker jeg er glad for at 1.3.1 kommer snart. Ypperlig tidspunkt å luke ut de pluginsene som er litt vriene til å samarbeide. Nå er en del av problemene de siste dagene også ting som er utenfor min kontroll, men jeg kan ikke se noe i loggen som skal være galt egentlig.

 

Virker som det bare har vært problemer med Minecraft.net.

 

 

Men det kan hende det at vi blir kicket ofte har noe med serverhosten din.

Lenke til kommentar

For all del, slå deg løs. Men akkurat nå skal jeg sette meg ned å prøve og få oppdatert serveren til 1.3.1.

 

MAO så ikke logg inn akkurat nuh :p

Litt for seint det da :p

 

Akkurat patchet ned min minecraft, så skal du oppdatere serveren din...

Kommer innom senere også jeg...

Lenke til kommentar

Satser på å stoppe serveren for oppdatering mellom 19:15 og 19:30.

 

Kommer til å ta backup av kartet og alle innstillinger til plugins. Deretter kommer jeg til å fjerne og installere Bukkit fra bunnen av på serveren. Det har hopet seg opp mange filer og unødvendig drit på serveren siden den startet og griper nå muligheten til å gjøre den "clean". En skikkelig husvask. Om alt går som det skal - som jeg egentlig ikke ser noen grunn til at det ikke skal - så burde vi være oppe igjen ikke veldig lenge etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...