Lakus Skrevet 28. august 2018 Forfatter Del Skrevet 28. august 2018 Det er vel ikke så høye krav her egentlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. september 2018 Forfatter Del Skrevet 30. september 2018 Kommer til å forsøke og oppdatere 1.12 serveren til 1.13 om ikke lenge, så om folk kan legge tingene de har i inventory og evt Enderchests i kister før de logger av på 1.13 serveren fremover så hadde det vært supert. Det er bare for å gjøre importen av verdenen til "gamleserveren" mer knirkefri. Har satt opp en påminner ingame også. Det skjer ikke i kveld eller i morgen tror jeg, men driver å finner updates til plugins og serveren nå og så fort det er stabilt og fint (nok) så skjer det. Så igjen, som jeg har sagt helt siden 1.13 verdenen ble laget: Ting som ikke ligger i vanlige kister kan jeg ikke garantere at du ikke vil miste når jeg importerer 1.13 verdenen tilbake til serveren. 2 Lenke til kommentar
_Rabalder_ Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 (endret) Hei, Rabalder her! Som noen av dere har sett er det en dirt søyle i havet like i nærheten av spawn. Dersom ingen klager ganske raskt kommer jeg til å begynne på en ironfarm her. PS. den må ligge i nerheten av spawn pga. noe greier med at den alltid må være loadet. PS nr 2. Jeg har aldri bygd en irontitan før så viss noen har tips/lyst til å hjelpetil er det bare å gjøre det Endret 4. oktober 2018 av _Rabalder_ 2 Lenke til kommentar
Zeth Skrevet 5. oktober 2018 Del Skrevet 5. oktober 2018 Kommer til å forsøke og oppdatere 1.12 serveren til 1.13 om ikke lenge, så om folk kan legge tingene de har i inventory og evt Enderchests i kister før de logger av på 1.13 serveren fremover så hadde det vært supert. Det er bare for å gjøre importen av verdenen til "gamleserveren" mer knirkefri. Har satt opp en påminner ingame også. Det skjer ikke i kveld eller i morgen tror jeg, men driver å finner updates til plugins og serveren nå og så fort det er stabilt og fint (nok) så skjer det. Så igjen, som jeg har sagt helt siden 1.13 verdenen ble laget: Ting som ikke ligger i vanlige kister kan jeg ikke garantere at du ikke vil miste når jeg importerer 1.13 verdenen tilbake til serveren. Hei. må man tømme shulkerbokser og? eller kan vi legge dem med innhold i en kiste? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2018 Jeg vil tro at shulkerbokser er trygge, da de i praksis er kister. Kan jo for sikkerhetens sikreste skyld legge de i en kiste, men jeg tror ikke det er nødvendig. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2018 Ja, da har jeg oppdatert v3 til 1.13 og importert 1.13 verdenen til der den hører hjemme. For å komme seg dit igjen er det ganske enkelt et sted som heter Vrakøen på listen over steder å dra via portal. Legger til flere som vanlig etterhvert som folk lager portalgreier. Om noen møter på noe veldig rart så si ifra, men jeg tror det skal være relativt greit. Jeg er hvertfall dritglad for å ha de gode gamle tingene mine tilbake! (oh, og Svele - du hadde vært AFK i mange timer da jeg oppdaterte, så jeg drepte deg og la tingene dine i en kiste på hemsen deres ved Schlott, ink Endchest) 3 Lenke til kommentar
_Rabalder_ Skrevet 7. oktober 2018 Del Skrevet 7. oktober 2018 Hei, gidder noen å gjøre meg hvit på hovedserveren+vise meg hvordan jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2018 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2018 Det skal være fikset nå. Ikke alt man får med seg når man holder på Lenke til kommentar
_Rabalder_ Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Angående ironfarmen, Nå har jeg forsøkt 3 ganger og få den til, men tror ikke den funker på en server som har spigot. (sett det på internett noen steder) Viss noen har lyst til å gjøre et forsøk er det bare å gjøre det (farmen er en iron titan, designet av tangotek). Hvis ikke kommer jeg bare til å gjøre den om til en vannlig mer innefektiv ironfarm. Den kommer fortsatt til å produsere ganske mye jern siden den er ispawn chunksene, men ikke enorme mengder. 1 Lenke til kommentar
_Rabalder_ Skrevet 12. oktober 2018 Del Skrevet 12. oktober 2018 Hei, jeg har en lillesøster som vil være med å spille, kan noen gjøre henne hvit 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Halleluja! Lakusland lever enda!Har faktisk fått lyst til å spille MC igjen.Noen som kan recap'e for meg hva som har skjedd det siste året? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. januar 2019 Del Skrevet 15. januar 2019 Lakusland V3 er 2 år i dag! Screenshot fra første dagen, første øya jeg fant aka Soppøy. Hipp hurra osv, håper folk fortsetter med svett mc gaming i minst to år til 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. januar 2019 Del Skrevet 16. januar 2019 Hehe spiller ganske aktiv for tiden selv. Har noen store prosjekter på gang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2019 Jesus. Føles som det kartet ble satt opp i sommer elns. Hvorfor må tid gå så fort Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Lastet inn første verden i dag. Folk bygger litt andre ting nå om dagen 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Ja vi bygger "penere" nå enn da Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Jeg ser treet mitt! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2019 Veldig tidlig ute med grønt fokus 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 26. januar 2019 Del Skrevet 26. januar 2019 Lars har oppdatert oss til 1.13.2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2019 Og markerte det med topptur med topp fyr. Føler meg som en tante som poster bilder på Facebook. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå