Netrum Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 1.11 faktisk! Nice Eg venter på bedre internett. Kommer på igjen etterhvert. Har så mye å gjøre her nede at eg har ikke tid til spill for tiden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2016 Forfatter Del Skrevet 20. november 2016 Ooooog da er vi på 1.11. If bugs, please report here. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. desember 2016 Del Skrevet 12. desember 2016 kan en søt og hyggelig vakt komme på og redde vår kjære nye spiller fra de skumle farene i gjesteverdenen ved å gi han litt hvit tekst på seg? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Lakus fucket opp servern og nå har vi nytt kart. Alt det gamle er borte. Woho! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2017 Vel, det var vel ikke akkurat MIN SKYLD. Menmen. Ting er restartet hvertfall. Fancy map nå da. Tingen er at harddisken på servern gikk full en natt i helgen og det fucket opp allslags filer. Tok en avstemning og endte på restart. 2 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Absolutt alt som er bygget er borte? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Absolutt alt! Og eg har allerede funnet meg et nytt område å bygge på! Skal markere så godt eg kan senere i dag også starter eg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Absolutt alt! Og eg har allerede funnet meg et nytt område å bygge på! Skal markere så godt eg kan senere i dag også starter eg Shiit. Føler meg nesten litt trist. Skal jeg aldri besøke landsbyen min igjen?! Har jo til og med bygget to nye hus den siste 1,5 måneden . Hmm. Kanskje jeg skal sjekke ut det nye kartet en dag, da. ÅÅÅÅ HESTENE MINE OGSÅ. HULK. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Absolutt alt! Og eg har allerede funnet meg et nytt område å bygge på! Skal markere så godt eg kan senere i dag også starter eg Du får ikkje ta den kule mesaen litt nord for pumpkinskogen og ca 1500-2000 blokker aust for spawn Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Eg har tatt en stein mesa sør øst fra spawn. Ikke en sånn farge mesa som du kanskje prater om. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2017 Tilbakestilte dynmapinnstillingene for å få dynmap skiltene til å funje igjen. Tror de funker nå. Ta en titt på kartet og se om det er funksjoner der nå dere vil ha med videre. F.eks helse. For a merke pa kartet med skilt: [dynmap] *Valgfritt* Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Et par screenshots fra de siste ukene: 2 Lenke til kommentar
Kattemat1 Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Gav kake til Lakus i dag kjempeglad Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 Jeg husker at du hadde kake, men jeg husker ikke dette. Rart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2017 (endret) Shaderpack for kun vann Lette etter en med vann + leaves, men fant ikke. Er litt buggy noen ganger menmen. (Fila ligger i link rett under bidlet) §d§kpiz.§R datLax' §bOnlyWater§R v2.0 §d§k.zip Endret 28. januar 2017 av Lakus Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Ser meget bra ut lakus! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. januar 2017 Del Skrevet 29. januar 2017 Shaderpack for kun vann Lette etter en med vann + leaves, men fant ikke. Er litt buggy noen ganger menmen. (Fila ligger i link rett under bidlet) §d§kpiz.§R datLax' §bOnlyWater§R v2.0 §d§k.zip Huset mitt ser ut som en redskapsbod... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Eg ble plutselig super fokusert og satte opp over 20 tårn i prosjektet i dag. Det er nå 38 tårn og den delen av prosjektet er ferdig. Nå holder eg på med diverse infrastruktur. Skal etterhvert starte på et tunnel system på lavere nivåer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Eg ble plutselig super fokusert og satte opp over 20 tårn i prosjektet i dag. Det er nå 38 tårn og den delen av prosjektet er ferdig. Nå holder eg på med diverse infrastruktur. Skal etterhvert starte på et tunnel system på lavere nivåer. Hva er prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå