Mr Serious Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Har vært ganske mye innpå, men spiller mest på kveldstid Er på hytta så da er vi mest ute på dagene (ja dere hørte rett, jeg har fått et liv!) Lenke til kommentar
SLi Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 jeg bygger fortsatt i shitplace pusen min, men skulle hjem og hente ting i morningwood da huset var litt griefet og dyre-farmen min. Småpjatl men er ganske lei av griefing nå. Hvorfor spiller du ikke ruuroo ? Har ikke sett deg innpå etter at jeg kom hjem fra ferie :O Er grinderen vekke ? Finner den ikke i noen portaler Jeg er på, hvilket hus er griefet? Du må ta rød protal fra Spawn til Grinder. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Virker som mange gikk i update fella. Alltid kopier .BIN før du oppdaterer. Lakusland kjører fortsatt 1.2.5. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2012 Forfatter Del Skrevet 1. august 2012 Ja Tror nok de fleste har fått det med seg, men man kan aldri være helt sikker. 1.3 oppdateringen til Minecraft kom ut i dag! Dessverre tar det nok noen dager før serveren vil bli oppdatert til 1.3, da jeg/vi/dere må vente på Bukkit sin utgivelse før jeg kan begynne å oppdatere serveren. Men så fort Bukkit er klare skal jeg få gjort det så fort som mulig. Om du har oppdatert Minecraft til 1.3 og ikke lenger får spilt på serveren siden den er 1.2.5, men gjerne vil nettop det – last ned f.eks Magic Launcher og bruk 1.2.5 gjennom den. Ta et Google-søk på Magic Launcher og les deg frem Piss and løv. http://lakusland.net/?page_id=30 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 (endret) Jeg får ikke til å logge inn Edit: Kanskje jeg skulle lest det over før jeg postet Endret 1. august 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hva heter du på MC? Hunterra96 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hva heter du på MC? Hunterra96 Snakket til kontorstol Er dere samme person? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Haha, jeg skjønte at det var til kontorstol Skulle bare krydre hverdagen med litt humor Nei, vi er ikke samme person Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2012 Forfatter Del Skrevet 4. august 2012 Er en Dev Build av 1.3.1 ute nå, men jeg venter på Recommended Build. Regner med de fleste vil ha en server som ikke kræsjer? Lenke til kommentar
SLi Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Vent på en stable release, klokt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. august 2012 Del Skrevet 4. august 2012 Wait for it... som jeg gjør ved å vente med å oppdatere pga Lakusland. Lenke til kommentar
Bamfzoor Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 Hepp. Serveren er særs ustabil i kveld og dei fleste av oss detter ut regelmessig. Ellers mista eg ca 40 diamonds og en stack med iron bars pga av første kræsjet der vi 'gikk tilbake i tid',som hadde vert sweet å fått tilbake Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Ja, jeg fikk meg med det. Loggen sier dog ingenting så må på med forskerfrakken. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Kan ikke joine serveren Får denne meldingen: connection lost internal exception: java.net.SocketException: Connection reset Noen som vet hvorfor ? Fikk det etter jeg oppdaterte til 1,3. Kan hende det skjer med alle online-serverer men har ingen andre og teste :/ Endret 6. august 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2012 Forfatter Del Skrevet 6. august 2012 Serveren er ikke oppdatert til 1.3.1 enda Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Så jeg må "nedgradere" minecraft for å kunne spille på serveren ? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Jepp, du må ha 1.2.5. Veldig greit å ha en backup av minecraft mappen, før man oppdater. Endret 6. august 2012 av Bloodlines Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Hvordan får jeg tilbake "gamle" minecraft ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå