Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at menn ikke kan gjøre mange ting på en gang.. Begynner å tro at Lakus er den eneste mannen denne regelen faktisk gjelder for...

Antar følgelig at Lakus er en mann.

Han kan gjøre mange ting på en gang, han bare blir ikke ferdig med noe av det  :wee: .

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bygget en blaze/ xp farm..
Ta rail fra gamlespawn (opp trappa til zeth82 sin rail), når du har kommet i hubben til zeth & co går du ut en dobbel jerndør og inn i det fortresset rett frem, deretter ta til venstre og følg faklene.

Lever øverst til venstre starter/ stopper slime blokkene som dytter blazes ned i hullet, lever til høyre stenger så for adkomst for mer blaze (husk å stenge før crushing).
Knappen er vel ganske åpenbar, den starter en timer som crusher de ned til one hit. 

4c943505cdac4c66d8408cd5b913e530.png

0fad7e617970f8644caffc1e1f80c8be.png

Lenke til kommentar

Jeg har 0 peiling på verken endgrinders (vel, 1 peiling da) eller nye mobs osv i End som kanskje kan melkes eller utnyttes. Det kan jo godt hende en helt ny grinder vil være bedre på mange måter?

Vi får se :p

EDIT: Also, takk for gratulasjøner.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Wow. Lenge siden sist denne tråden levde :p

Hmm. Siden sist, checkup?

• Ny plugin som håndterer creative-verdenen. Kan nå bl.a merge flere plots sammen og generere terreng på plottene. Vurderer begrenset WorldEdit i from av copy/paste osv.
  • Eierne av plottene kan sees både ingame og på kartet.
  • Teleport-delayen er fjernet. Because yes.
  • Spigot 1.8.8.
  • sikkert noen flere småting jeg ikke kommer på.....
  •  

Høres ut som gamle end fremdeles vil forbli, men finner du en vei igjennom den portal/ gateway tingen kommer du til nye øyene. Aka ingen ny jobb for fosi å bygge grinder
https://youtu.be/VJ9LoyyuWgE

Spørs om man må regenerere en ny end eller ikke da. Hørte også noe om at det ikke er uendelig med nye End-øyer, noe vi selvfølgelig da må fikse på :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på Magic Launcher?

Jeg får opp:

"McVersion: not found"

Magic Launcher 1.3.1

Minecraft versjon 1.8.8

Java versjon 1.8.0 (64 bit)

Windows 10

Magic Launcher er plassert på skrivebordet, minecraft.jar har jeg plassert i .minecraft under %appdata%

Edit:

Fant ut av det. Nå sliter jeg med mods. Minimap/shader osv. Finnes dette for 1.8.8 enda?

Endret av Itek
Lenke til kommentar

Jeg lovte deg jo å ta en del bilder (for lenge siden...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...