Nødstopp Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Det er en til slik jernfarm på serveren som er akkurat lik, var en dude som viste meg på map tidligere her en dag.. Nå finner jeg den selvsagt ikke Men om noen kan finne ut hvor den er kan du jo teste den, funker den er det byggefeil på vår.. Nifs her, det var sikkert vår. Den befinner seg sørøst for Fossvik, bare å kjøre på om du vil teste den ut. Har prøvd å kjøre den i gang selv (det var ikke jeg som bygde den), uten hell. Usikker på om jeg gjorde noe feil eller om den faktisk ikke fungerer. Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Det er en til slik jernfarm på serveren som er akkurat lik, var en dude som viste meg på map tidligere her en dag.. Nå finner jeg den selvsagt ikke Men om noen kan finne ut hvor den er kan du jo teste den, funker den er det byggefeil på vår.. Nifs her, det var sikkert vår. Den befinner seg sørøst for Fossvik, bare å kjøre på om du vil teste den ut. Har prøvd å kjøre den i gang selv (det var ikke jeg som bygde den), uten hell. Usikker på om jeg gjorde noe feil eller om den faktisk ikke fungerer. Aha, skal få svele til å kikke på den når/ om han kommer tilbake Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 18. mars 2015 Del Skrevet 18. mars 2015 Si fra om dere får det til da, skulle gjerne fått orden på den. Karen som bygde den er ikke så lysten på Minecraft for tiden. Må få fingern ut og spille mer selv, også. Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Si fra om dere får det til da, skulle gjerne fått orden på den. Karen som bygde den er ikke så lysten på Minecraft for tiden. Må få fingern ut og spille mer selv, også. Er bare å komme innom og spille.. er ikke akkurat overflødig mye aktivitet Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 (endret) Hvem har Pakusland??? Noen som vil dele på torrent? - Finner ingen som har... (Ja, har spurt Lakus og Netrum ) Endret 22. mars 2015 av Itek Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg fant en serverulv :O Men den forsvant før jeg fikk temmet den 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) kan jeg få en plot til i creative, værsåplis?gjerne 3x3 plots knytta sammen om du vil, også (~384 * ~ 384 blokker)redstone <3 <3 Endret 27. mars 2015 av CasterAnd Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2015 Kan ikke knytte sammen plotter, men jeg vet om en annen plugin som ligner på den vi har som tillater det, og jeg tror den kan konvertere nåværende creative-verden også.... Skal undersøke, og i mellomtiden får du en ekstra plot Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Nå har jeg sett over redstone på begge farmene, den borte hos nifs ser ut til å fungere, men svele sin fungerer ikke. Alt ser ut til å være likt (mulig noe timing som ikke er riktig på vår) men det skal ikke ha noe med at golems spawner utenfor vannet Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Lakus, hva i alle dager gjorde du med dragespawning? Jeg foreslo og roe den ned, ikke øke til x drager pr dag! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 7. april 2015 Del Skrevet 7. april 2015 Lakus, hva i alle dager gjorde du med dragespawning? Jeg foreslo og roe den ned, ikke øke til x drager pr dag! Har ingenting imot å drepe dragen flere ganger om dagen. Effektiv måte å farme xp på ^^ Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. april 2015 Del Skrevet 10. april 2015 Har fått til jernfarm nå Har den på plotten min, og tester ut forskjellige variasjoner. Den er jævlig kjekk, bare 10x10, og veldig billig å lage. Men den er litt treig for øyeblikket, driver og tester variasjoner av den nå da. Men hva er egentlig radiusen på hva som er loadet på serveren? Det må være 66 blokker mellom hver village, og da tenkte jeg om det kunne være mulig å lage kanskje 4 stykker. Men hvor må jeg da stå, for at alle skal være aktive? Hvor stor er den radiusen rundt spilleren som er aktiv? Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 http://www.teknofil.no/artikler/kjenner-du-igjen-hardangervidda/185830 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Prøve å spille litt igjen nå som skolen straks er ferdig da . Lyst til å spille noe, men ikke så mye motivasjon til å spille Minecraft. Hjelp! Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Prøve å spille litt igjen nå som skolen straks er ferdig da . Lyst til å spille noe, men ikke så mye motivasjon til å spille Minecraft. Hjelp! Du kan jo... hjelpe lakus og ferdigstille noen av de x antall prosjektene hans Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2015 Pfffffffft. De blir ferdige.... når de blir ferdige Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 (endret) hmm.. ferdig? .. La oss scrolla tilbake og se .. post nr. 1 - Notistavle: Den sannsynligvis største muren du har sett i Minecraft.Pågår: ??.??.??? - ??.??.????Mål: Et monument hvor vi kan åpne flere public mobgrindere.Hvor: Dragbitur-portalen. You cant miss it. Instruksjoner står der. Endret 2. juni 2015 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Å kalle det "mitt" prosjekt blir litt feil, da det var mnage av oss som begynte på den Lenke til kommentar
Sementblander Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Har du ikke 2 byer + en kanal i mesa + div andre ting som venter? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2015 Vel... Jo... Du vet hva man sier om menn med mange prosjekter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå