svelemoe Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Nokon som har nether warts? Melon? Anyone? Endret 23. desember 2014 av svelemoe Lenke til kommentar
Itek Skrevet 29. desember 2014 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Edit: Endret 29. desember 2014 av Itek 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2014 Det der var virkelig rett før Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2015 Sånn, da var vi på 1.8! Som vanlig ved en oppdatering så vær oppmerksom på bugs og rare ting. I dette tilfelle har vi også gått fra Bukkit over til Spigot, så om noe er litt ekstra rart så nevn det gjerne. OBS! Wither kan nå ødelegge blokker! Rett og slett fordi de er pusekatter når de ikke kan gjøre det! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Å ha sex med sauer er ikke best, så jeg avstår fra å stemme enn så lenge... Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Etter blod, svette og mange tårer fulførte vi idag guardian farmen. Den er hvertffall i brukende stand, fortsatt noe småplukk. Tok bare 72 dødsfall pga den fucking fisken, nøyt synet av den brenne :3 Endret 5. januar 2015 av D33PSpawn 1 Lenke til kommentar
Sennepo Skrevet 4. januar 2015 Del Skrevet 4. januar 2015 (endret) Tusen takk Netrum og Lakus Håper dere en gang i fremtiden blir ferdige med prosjektet deres! LYKKE TIL! Endret 4. januar 2015 av Sennepo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2015 Et høyreklikk med kompass TPer deg nå hjem til senga di. Sålenge senga fremdeles er i brukbar stand (Kan forklare nærmere hvorfor, men nå skal jeg sove ) Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Et høyreklikk med kompass TPer deg nå hjem til senga di. Sålenge senga fremdeles er i brukbar stand (Kan forklare nærmere hvorfor, men nå skal jeg sove ) Genialt lakus! Men du må fjerne /sethome og /home. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Kan virke som om /pex promote er ute å kjører.. får at det er godkjent i chatten, men fyren forblir grå og gjest... han kan heller ikke bygge i andre verdener enn gjesteverden... Eller kanskje det er en ny kommando med spigot? Edit: Fant feilen, fixed! Endret 7. januar 2015 av Itek Lenke til kommentar
Itek Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) OOOoog ny error følger: Alle som har sorteringsmekanisme på serveren har problemer. Jeg fikk et tips av Oberst, googlet litt rundt og fant denne siden... Fant også en mulig løsning. Lakus test solution? Endret 7. januar 2015 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2015 Har forandret det du nevnte. Satse på at det funker... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Er endringen gjennomført og serveren restartet? - Jeg merker nemlig ingen forskjell... En annen ting: Når items blir skylt nedover en renne med vann, vil alle items innenfor ca 4m slå seg sammen til en "klump". Dvs. at når man bruker droppere, må items komme seg 4m fra dropperen før en ny item kan skytes ut av dropperen. Ellers vil items klumpe seg sammen til stack. Dette fører til hoppere som spammes med items (en stack om gangen). Dette fører igjen til at filterne ikke fungerer... Finnes det noen instillinger i Spigot som senker avstanden mellom items før de klumper seg sammen? - har forsøkt å søke litt, men har ikke funnet noe enda... Jeg fant! merge-radius: ↳ itemDefault: 2.5Type: IntegerDescription: Controls the range - in blocks - which items will "group" together when on the ground. weird... Default er 2.5, imens jeg telte 3.5 - 4 under test? Lakus, its up to you. Endret 8. januar 2015 av Itek Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Prøvte litt eg og nå. merket ingen forskjeld, men hos meg ser dette ut som et redstone problem med første øyekast. når items kommer til hopperene så slukkes alle redstone faklene under istedenfor bare den under. har aldri merket noe problem før at hoppers blir spammet Lenke til kommentar
Itek Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Det er nok bare hos deg, diipii ? Jeg klarte iallfall ikke å gjenskape akkurat det problemet... Endret 8. januar 2015 av Itek Lenke til kommentar
Itek Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Har forandret det du nevnte. Satse på at det funker... Hopper timingen er god nå! fungerer slik det gjorde i bukkit. Men Merge fungerer ikke på noen ny måte. Kan det tenkes at "0" = default? kanskje vi skulle sette denne til fra 2.5 (default) til feks 0.5? Når jeg tester i creative, får jeg merge på ca 2.5. I vanilla minecraft (SP) har jeg testet og får maks 0.5. Endret 9. januar 2015 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2015 Har forandret det du nevnte. Satse på at det funker... Hopper timingen er god nå! fungerer slik det gjorde i bukkit. Men Merge fungerer ikke på noen ny måte. Kan det tenkes at "0" = default? kanskje vi skulle sette denne til fra 2.5 (default) til feks 0.5? Når jeg tester i creative, får jeg merge på ca 2.5. I vanilla minecraft (SP) har jeg testet og får maks 0.5. Men funker sortering/redstone nå som i vanilla? Det er det som er målet. Merging er en av måtene å få til den oppførselen på OFC, men om sortering etc fungerer uten å sette merge til 0 så sparer man noen serverressurser (ikke at det er så mye spart at man ikke kan droppe det). Railroads! Uten navn.jpg Har lyst til å se om det finnes en måte å vise toglinjene på kartet. Will look into... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå