morgan_kane Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Kan jeg bli whitelistet på servern slik at jeg kan bygge? *blinke*blinke* Har dere foresten autoutdeling av områder man kan bygge på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Ikke noe autoutdeling eller noe sånt styr. Så lenge du ikke bygger rett oppå/under der noen andre allerede holder på eller på en annen måte plager noen så kan du bygge hvor enn du vil. De fleste er helt greie på å bygge ilag. Hva heter du ingame btw? Vi har nemlig ikke en "whitelist", men folk med grønne/blå navn kan gi deg byggerettigheter utenfor gjesteverdenen - så å vite hvem du er hjelper når vi møter deg Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Ikke noe autoutdeling eller noe sånt styr. Så lenge du ikke bygger rett oppå/under der noen andre allerede holder på eller på en annen måte plager noen så kan du bygge hvor enn du vil. De fleste er helt greie på å bygge ilag. Hva heter du ingame btw? Vi har nemlig ikke en "whitelist", men folk med grønne/blå navn kan gi deg byggerettigheter utenfor gjesteverdenen - så å vite hvem du er hjelper når vi møter deg Aha, Heter JR_COOL på minecraft. ^^ Kommer nok innom et par ganger til uka når jeg får meg ny PC regner jeg med Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Fikk ikke sove i natt så eg lå og tenkte på minecraft. Da slo fikk en en veldig god ide! Så "Hall of the lord" blir ca 4 ganger større enn originalt planlangt xD Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Da er det vel bare å utvide kartet da... Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg må snart ta en tur innom serveren igjen. Har ikke spilt mye MC i det siste, går vanligvis i perioder med av og på. Hvordan står det til angående Bukkit til 1.8? Finner ikke noe konkret. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg må snart ta en tur innom serveren igjen. Har ikke spilt mye MC i det siste, går vanligvis i perioder med av og på. Hvordan står det til angående Bukkit til 1.8? Finner ikke noe konkret. 1.8 "is a mess". Bukkit brakk ryggen, Sponge er ikke ute for om lang tid og Spigot... Spigot har oppdatert til 1.8 nå nettopp, men der er det per nå litt diskusjon rundt hvor "lovlig" deres utgivelse er og det er ikke heeeelt plug-n-play. Har egentlig ventet lenge nok nå, og er klar til å hoppe på 1.8, men lønner seg ikke alltid med den første. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 For min del så gjør det ingenting å vente litt. Eg har nok å gjøre framover Men klart, det er ting i 1.8 eg vil ha. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 (endret) Kommer meg ikke inn på servern :/ EDIT: Der kom eg meg inn. Endret 12. desember 2014 av Netrum Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Korleis ender dragon funkar på SMP i grunnen? Ein per spelar? Eller er det berre ingen som har drept den enno? Kom Ein jævel når eg ville sjekke ut end-grinderen, trudde eg slapp unna når den lilla healthbaren forsvann, men plutseleg låg eg der, og diamantverktøyet gjekk tapt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Jeg tror det fødes en ny drage hvert døgn. Maks to drager. De forsvinner kun dersom noen dreper dem. Evt. stikker de av med halen mellom beina når du begynner å jakte på dem. Men hvordan er det mulig å miste noe når du er i grinderen? - Du er jo inni et rom... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Var på vei, den tok meg igjen på jernbana, og så måtte eg logge av. Så om nokon finner litt diverse, kan dei gjerne seie frå Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Er du heldig, så ble tingene dine tatt av strømmen/vannet, og de ligger dermed trygt i en av hopperne i starten... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Va gjør netrum når han ikke får sove. Jo han fikser gulvet i prosjektet. Og en masse andre kosmetiske endringer Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Fossvik kommer seg 4 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Stilig! Julie! Du må komme tilbake og spille igjen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 (endret) jeg har dessverre mindre og mindre tid til pc. og det lille jeg har bruker jeg nå på LoL.men virker som jeg må reinstallere MC å ta en tur innom og snoke litt. ser det er mye nytt på gang. synd skyland er så tomt hva er egentlig "museum"? Endret 20. desember 2014 av Sangesland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2014 Museum er den "gamle" verdenen som du kan fly rundt i, plassere warp-points osv for å titte på gamle ting Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 (endret) Skal bygge nytt fyrtårn, noen som vil ta på seg en liten rivejobb mot god betaling? /mail send fositek [text here] med pris dersom du er interessert Fyrtårnet ser du i kartet når det er skråstilit, til venstre for båten. Endret 21. desember 2014 av Itek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå