Lakus Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2012 Alt er intakt utenom dine ting. Hvordan vet vi ikke enda, men alt ditt har blitt forvandlet til kake og rosa ull. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Så ensomt det er på serveren for tiden :S Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Jepp. Merker det jeg og når jeg logger på. Er en del som er på ferie og ingen gidder spille alene, så folk logger av igjen før noen andre rekker å komme inn. Vi får se hva som skjer, regner med at det blir litt livligere når feriene begynner å ta slutt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Jeg er absolutt skyldig i å ikke komme når jeg ser den tom. Også har jeg kjørt meg litt fast i prosjektet mitt og gidder ikke finne en løsning, så da orker jeg heller ikke være på Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 (endret) Gaaawd, savner serveren.. Jaja, satser på at flere tar turen tilbake. I'll be back at thursday Endret 18. juli 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 1.3 kommer jo ut 1 august da, så da kan du etterlate prosjektet ditt til fordel for ett nytt ett, AltF4 Kommer sikkert ikke til å få sove den dagen siden jeg må oppdatere serveren. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Begynner vi på et nytt map 1 august ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2012 Nop. Fortsetter på det gode gamle. Sjekket kartet for noen dager siden og det er fremdeles masse som ikke er utforsket - for ikke å snakke om uberørt av bygninger Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg kommer nok til å spille aktivit igjen om to dager... Ferie har skylden Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Har sett at serveren har hvert tom nesten hver gang jeg har startet opp mc. Så har også skyld i lite aktivet. Blir mer nå, siden det ikke er mye å gjøre på hjemplassen min. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 Jeg er på en forlenget Minecraft-ferie. Lange co-op-runder med kompis gjorde meg utbrent. Sykemelding er avsendt, og burde komme til din postkasse i løpet av noen dager, Lakus. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 16. juli 2012 Del Skrevet 16. juli 2012 (endret) Sitter på flyplassen nå, 15 timer til jeg får spilt mye minecraft igjen.. wohoo.. Sitter på flyplassen nå, 15 timer til jeg får spilt mye minecraft igjen.. wohoo.. --------------------------- oh, nice doublepost android... I'm home Endret 17. juli 2012 av SLi Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Utrolig kjekt å bli griefet mens man er på ferie... Knust glass i huset, fucket dyre-farmen min, takk skal du ha ! Satser på at noen som kan sjekke hvem kommer innpå i kveld og finner ut hvem som har gjort det Virker som alle spillerene er på ferie, det er jo ingen innpå.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kommer inn nå. Kan ta en titt for deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Utrolig kjekt å bli griefet mens man er på ferie... Knust glass i huset, fucket dyre-farmen min, takk skal du ha ! Satser på at noen som kan sjekke hvem kommer innpå i kveld og finner ut hvem som har gjort det Virker som alle spillerene er på ferie, det er jo ingen innpå.. 3 folk med makt inne nå, da burde du benytte muligheten Hvor bor du i det minste? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Utrolig kjekt å bli griefet mens man er på ferie... Knust glass i huset, fucket dyre-farmen min, takk skal du ha ! Satser på at noen som kan sjekke hvem kommer innpå i kveld og finner ut hvem som har gjort det Virker som alle spillerene er på ferie, det er jo ingen innpå.. 3 folk med makt inne nå, da burde du benytte muligheten Hvor bor du i det minste? ja.. trodde ikke folk skulle reagere så kjept Men villanden ble min redningsmann og fant ut at gal_ape stod bak! Takk Ble griefet i morningwood Endret 21. juli 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hunterra bygger du i morningwood nå? o.O trodde du bygde i enden av den lange togabanen Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Bestemte meg for å bli mer anonym.. Men der var den ødelagt Men måtte bytte navn, trengte noe som reflekterte mer mot min personlighet (alltid damn seriøs) Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) jeg bygger fortsatt i shitplace pusen min, men skulle hjem og hente ting i morningwood da huset var litt griefet og dyre-farmen min. Småpjatl men er ganske lei av griefing nå. Hvorfor spiller du ikke ruuroo ? Har ikke sett deg innpå etter at jeg kom hjem fra ferie :O Er grinderen vekke ? Finner den ikke i noen portaler Endret 22. juli 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå