Lakus Skrevet 21. august 2014 Forfatter Del Skrevet 21. august 2014 Ting ser ut til å være fikset offline, så driver å laster opp på nytt 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. august 2014 Forfatter Del Skrevet 22. august 2014 DA er serveren helt oppe igjen. Klart til helgen, om ikke noe annet. Ting tar tid når man heter Lakus ... 2 Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 DA er serveren helt oppe igjen. Klart til helgen, om ikke noe annet. Ting tar tid når man heter Lakus ... Du skylder ikke unnskyldninger til noen. Bra jobba! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) DA er serveren helt oppe igjen. Klart til helgen, om ikke noe annet. Ting tar tid når man heter Lakus ... Flotters, Lars! Eneste som gjenstår er det med at sand/gravel-blokker ikke faller i creative, men det finnes ingen fix enda, så får bare vente på oppdatering som kan fikse dette... Kart finner dere her: http://176.9.113.236:8123/ Endret 22. august 2014 av Itek 1 Lenke til kommentar
Jaxier Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Var en tur i End og... Alt er borte!! End er altså resettet og dermed er enderfarmen borte. Regner med du har en backup av End, Lakus? Lenke til kommentar
Jaxier Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hmm, End er nesten som den var nå Dragen har fått tilbake sine healingtårn og alt som er gjort rundt hovedøya er borte. Farmen er i det minste ok Det er en "mikroskopisk" mulighet for at jeg blinksa på "noe" i sted uten at jeg skal utdype hva det skulle være. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. august 2014 Forfatter Del Skrevet 23. august 2014 Jeg har satt opp End slik at det regenereres ved hver restart, mens områdene som farmene ligger i beholdes urørte. Om farmene er "trygge" mens det andre stadig regenereres så er ting MAO som de skal Hvorfor har jeg satt det opp sånn? Fordi det suger å sloss mot dragen uten krystallene som gir den liv. Ikke verdens største utfordring selv med krystallene heller, men på denne måten kan i det minste alle oppleve å ta dragen "som den skal taes". Selv om jeg tror de fleste har gjort det før... Good or bad? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 I approve of this message! Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Når åpnes portalen til Skyland? Endret 24. august 2014 av Harepuz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Server down? Ah, goddammit. Nå tror serveren at det allerede kjører en Minecraftserver på den porten og vil ikke åpne seg igjen... gi meg 5 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg har satt opp End slik at det regenereres ved hver restart, mens områdene som farmene ligger i beholdes urørte. Om farmene er "trygge" mens det andre stadig regenereres så er ting MAO som de skal Hvorfor har jeg satt det opp sånn? Fordi det suger å sloss mot dragen uten krystallene som gir den liv. Ikke verdens største utfordring selv med krystallene heller, men på denne måten kan i det minste alle oppleve å ta dragen "som den skal taes". Selv om jeg tror de fleste har gjort det før... Good or bad? Tja, men dragen har fått en tvilling. Var dette meningen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2014 Forfatter Del Skrevet 24. august 2014 Bare å gratulere mor & far drage Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Lakus begge dragene despawnet mens eg kjempet mot de... Så eg fikk verken egg eller xp. Føler meg lurt Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 First Middle-earth problems. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) En ting jeg la merke til i dag er at det ikke er mulig å fjerne rammer som har innhold! Endret 24. august 2014 av Itek Lenke til kommentar
Jaxier Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Rammene har vært slike siden vi begynte å bruke 1.7.10 snapshoten. Er ganske greit egentlig, synes jeg. La det forbli sånn Mojang. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Servern er nede for meg. Noen andre som plages? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Servern er nede for meg. Noen andre som plages? Timed out her også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå