CasterAnd Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Lakus døde sikkert. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Først Robin Williams og nå Lakus? I ære til Lakus den store! 6 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tviler på at lakus er død. Det har han nemlig ikke fått tillatelse til. Så vi må nok bare vente i spenning til den er oppe igjen Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 synes ikke akkurat ventingen er så spennende, heller kjedelig... Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Jeg kunne også godt tenke meg å spille litt. Litt nedetid er likevel greit når serveren generelt sett er så snill og god som den er. Vi får spille noe annet så lenge Endret 18. august 2014 av Harepuz Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Han har sikkert klart å slette serveren under serverflyttinga og gått i skjul. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Enten det, ellers så fikk han grei beskjed hjemmefra om å vaske ned badet etter den såpeshooten.Vurderer derfor å bygge MC i real life. Men tanken om å flytte rene kubbikk med masser, samt å slå på trær for å få logs, ender nok med at folk i hvite frakker henter meg om jeg setter det ut i livet... So yes. Den slags galskap, samt intdermensjonell reising holder jeg meg til på Lakusland. Når det er oppe igjen... Lar sjefen sjøl jobbe i fred til alt er på stell. Tar fort litt tid å flytte over, ikke minst å få alt til å virke igjen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Altså... Kan jo komme langt med å male isoporblokker, innrede en hel hall med blokker! Av en eller annen grunn synes jeg dette ville passet bra som underholdning i japan/kina... 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. august 2014 Forfatter Del Skrevet 19. august 2014 Grunnen til at det tar såpass tid er at jeg prøver å gjøre Skylands stabilt så det ikke kræsjer serveren hver gang noen drar dit. Først plasserte jeg hele Skylands-kartet over et hav. Det resulterte i at halve Skylands lå under vann/land. Etter et par ekstremt geniale tanker og forsøk fikk jeg en hel haug med errors som klagde på chunks på feil sted. Ikke akkurat en god løsning for å si det mildt. Akkurat nå driver jeg bare å dekker hele nederste nivå i Skylands med ett 1 blokk tykt bedrock-lag, slik at buggen i det minste ikke skjer igjen. Kan erstatte bedrock med Barrier-blocks i 1.8 da hvertfall. Når MCEdit er ferdig begynner opplastingen til nye serveren... Also: Jeg hadde satt opp den "nye" serveren rett før jeg dro på ferie, men rakk ikke gjøre selve flyttingen. Da jeg kom hjem igjen hadde jeg glemt passordet til brukeren på det nye LInux-oppsettet, så måtte sette det opp på nytt (og jeg er ikke så proff på Linux) Ingen av disse tingene er veeeldig tidkrevende, men jeg har ikke veeeldig masse tid heller så det blir en smørje av dem begge. Anyways så er ting snart på vei opp igjen. Hugs and kisses. 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Altså... Kan jo komme langt med å male isoporblokker, innrede en hel hall med blokker! Av en eller annen grunn synes jeg dette ville passet bra som underholdning i japan/kina... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Da er den oppe igjen... si ifra om dere finner noen feil - for det er det sikkert. Flytting er alltid "morsomt". 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) cant connect to server?!?? Noen ide på hvorfor jeg ikke kan koble til? Endret 20. august 2014 av Itek Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg fant en bitteliten feil, ikke av betydning men bare en liten heads-up. /spawn funker ikke Endret 20. august 2014 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Jaxier Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) /spawn og /home funker ikke. Jerndører lukker seg ikke automatisk og Admah portalen kan ikke aktiviseres med skiltet. Har ikke fått prøvd ut en portal med knapp ennå da jeg har rotet meg vekk når jeg har lett etter en Dette kartet er veldig vanilla for øyeblikket. Egentlig liker jeg det veldig godt Nå er jernbaner gull verd ^^ Edit: Auto afk funker heller ikke. Endret 20. august 2014 av Jaxier Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Er jeg bannet? Lakusland er den eneste serveren jeg ikke kommer inn på.. Lenke til kommentar
Jaxier Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Det tviler jeg på, Fosi. Har du sjekket at du bruker riktig versjon av mc? Tenker hvis du har brukt en annen profil på de andre serverne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2014 Forfatter Del Skrevet 20. august 2014 Tipper du prøver å koble til med den gamle IPen? Siden serverhwardwaren ble byttet er det også ny IP (som jeg glemte å legge ut ) Bruk "mc.lakusland.net" Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Du må endre IP'en på kartet også Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) ah, IP ja... Takker! Endret 20. august 2014 av Itek Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Dynmap fungerer heller ikke. Ellers savner jeg egentlig kun det at metalldører lukker seg selv. Fint uten for mange teleport-kommandoer og slikt. EDIT:Kartet mangler jo bare korrekt IP på nettsiden, som Mr. Svigermor påpekte. Om noen trenger: http://176.9.113.236:8123/ EDIT EDIT: Det er enda ikke oppdatert på dagtid ingame da Endret 20. august 2014 av Nødstopp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå