Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enten det, ellers så fikk han grei beskjed hjemmefra om å vaske ned badet etter den såpeshooten.

Vurderer derfor å bygge MC i real life. Men tanken om å flytte rene kubbikk med masser, samt å slå på trær for å få logs, ender nok med at folk i hvite frakker henter meg om jeg setter det ut i livet...

So yes. Den slags galskap, samt intdermensjonell reising holder jeg meg til på Lakusland. Når det er oppe igjen... :p

Lar sjefen sjøl jobbe i fred til alt er på stell. Tar fort litt tid å flytte over, ikke minst å få alt til å virke igjen.

Lenke til kommentar

Grunnen til at det tar såpass tid er at jeg prøver å gjøre Skylands stabilt så det ikke kræsjer serveren hver gang noen drar dit. Først plasserte jeg hele Skylands-kartet over et hav. Det resulterte i at halve Skylands lå under vann/land. Etter et par ekstremt geniale tanker og forsøk fikk jeg en hel haug med errors som klagde på chunks på feil sted. Ikke akkurat en god løsning for å si det mildt. Akkurat nå driver jeg bare å dekker hele nederste nivå i Skylands med ett 1 blokk tykt bedrock-lag, slik at buggen i det minste ikke skjer igjen. Kan erstatte bedrock med Barrier-blocks i 1.8 da hvertfall. Når MCEdit er ferdig begynner opplastingen til nye serveren... Also: Jeg hadde satt opp den "nye" serveren rett før jeg dro på ferie, men rakk ikke gjøre selve flyttingen. Da jeg kom hjem igjen hadde jeg glemt passordet til brukeren på det nye LInux-oppsettet, så måtte sette det opp på nytt (og jeg er ikke så proff på Linux) :p

Ingen av disse tingene er veeeldig tidkrevende, men jeg har ikke veeeldig masse tid heller så det blir en smørje av dem begge. Anyways så er ting snart på vei opp igjen.

Hugs and kisses.

• Liker 3
Lenke til kommentar

/spawn og /home funker ikke. Jerndører lukker seg ikke automatisk og Admah portalen kan ikke aktiviseres med skiltet. Har ikke fått prøvd ut en portal med knapp ennå da jeg har rotet meg vekk når jeg har lett etter en :p

Dette kartet er veldig vanilla for øyeblikket. Egentlig liker jeg det veldig godt :) Nå er jernbaner gull verd ^^

Edit: Auto afk funker heller ikke.

Endret av Jaxier
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...