Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja :p

Har en sterk mistanke om at dette er takket være Skylands. Det samme har skjedd tidligere pga vines som vokser ned i the void der, noe servern klikker i vinkel av. Har tenkt til å flytte hele Skylands til over et hav på Lakusland v2-kartet, men får ikke gjort det fra feriestolen min, så det må vente litt til. I mellomtiden, please dont visit Skylands. Om noen er der nå, /spawn ASAP :hm:

Beklager, men jeg trodde virkelig den buggen var borte for godt etter sist den skjedde. Og siden jeg er på ferie kan jeg ikke love lynrask respons :hm:

EDIT: Fått folk ut av Skylands og midlertidig deaktivert portalene dit. Jookur fikk et plaster på såret som jeg håper han tar godt vare på fremover :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nå utfordrer jeg dere folka til å skryte litt. Jeg har ikke bygget meg noe I v2 enda, og trenger inspirasjon. Kan ikke dere være så greie å poste litt bilder av det dere har laget og bygget slik at jeg kan få en inspirasjonsreise og endelig begynne å bygge noe.

Forresten så er det veldig hyggelig å være tilbake igjen. Artige, flinke og hyggelige folk, dere. God server med ålreit aktivitet uten at det blir masete.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har sikkert kommet flere nye ting, men her er en liten liste over hvertfall noen ting (jeg er Hairymouse forresten.... lol......).

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705&page=136&do=findComment&comment=21453209

Må få logget inn og tatt noen bilder av gården/minilandsbyen min snart, de som ligger i tråden er litt gamle. Skal se om jeg får stjålet musa til svigermor etterpå *nei fysj* .

Lenke til kommentar

FYI: Stoppet serveren nå for å flytte den over til annen serverhardware. Billigere for meg og samme hardware. Bittelitt bedre faktisk. Kommer tilbake... når den er oppe på den andre serveren. Ikke lengre enn dere har måtte vente før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...