Lakus Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har så lyst til å spille det, men tør ikke. Plutselig forsvinner 1000 timer Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Logg på da folkens! Lei av å sitte her helt alene.. Kjøper Acacia logs. 1 diamant for 2 stacks. Trenger minst 1 dobbeltkiste full. 10 diamanter i bonus om du lever en hel dobbel kiste kjapt. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Undirfell prosjektet: Status oppdatering. "Hall of the lord" har kommet veldig langt. Lakus jobber på taket mens eg tar meg av resten. 5 av 10 statuer er bygget. Med muligheten for at eg legger til flere. Jernbane nettverket er under planlegging og blir bygget snart. Bortsett fra det så går alt på skinner. Men kunne trengt flere veier folk kan få seg vill på da. 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Undirfell prosjektet: Status oppdatering. "Hall of the lord" har kommet veldig langt. Lakus jobber på taket mens eg tar meg av resten. 5 av 10 statuer er bygget. Med muligheten for at eg legger til flere. Jernbane nettverket er under planlegging og blir bygget snart. Bortsett fra det så går alt på skinner. Men kunne trengt flere veier folk kan få seg vill på da. "Jernbane nettverket er under planlegging..." > Bortsett fra det så går alt på skinner. Håhåhåå! Anyway, mulig jeg tar meg en tur innom i løpet av sommeren. Føler jeg klør for å lage ett eller annet sick prosjekt. Savner huset mitt på den gamle lakusland-serveren, hadde så greie romløsninger osv.. Kanskje jeg bygger et nytt hus ^^ Vurderte å lage flere "sirkel-hus", men det blir for stort, dyrt og upraktisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Stort, dyrt og upraktisk er det det går i for alle her for tiden Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Stort, dyrt og upraktisk er det det går i for alle her for tiden Haha meg du tenker på? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2014 Blant annet ^^ Ny mob i nyeste snapshotten + noen nye blokker og ny tempel-ting under vann... Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Har ikke vært særlig aktiv på MC de siste månedene, meeen Pakss/admin/laksen/pakus/lakus(?) har bursdag! Å jeg har gjort en trist forsøk på å fikse noe til han på mc Så gratulerer med dagen Lakus! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Gratulerer så veldig med dagen, vår fryktløse leder. Visste dere at Lakus ble født på Galdhøpiggen under 2 regnbuer? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Gratulerer med dagen deres kongelige høyhet Nei det visste jeg ikke, jeg trodde han var født på en utedo i Thailand. Så feil kan man ta gitt 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) "/dynmap radiusrender" har mistet hukommelsen og vet ikke hva den skal gjøre... EDIT: Kan virke som det løste seg, "/dynmap radiusrender" fikk tilbake hukommelsen så fort jeg logget ut Endret 14. juli 2014 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Hah, jeg glemte å si takk for gratulasjoner... Takk Men ja. Sommertid. Til og med kartet roter Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Hah, jeg glemte å si takk for gratulasjoner... Takk Men ja. Sommertid. Til og med kartet roter Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Satte opp en netherportal slik at det skulle være lettere å komme dit jeg ville i nether, men det ble problematisk, da portalen plasserte seg på grensa til lakusland. Dessuten går det ikke an å bruke portalen ettersom jeg får beskjed om at jeg ikke kan gå utenfor verden... Possible to fix? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2014 Kan utvide grensa etterpå, men det blir noen timer til :/ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Har det gått mange nok timer nå? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Obs.. sorry Blåste en seng til himmels.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Har kidnappet lakus. Dere får han ikke tilbake ? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Okei, da gjør jeg opprør! Startet med å sprenge hull i skipet hans.. Nå er det bordet og jeg robbet det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå