DeepSpawn Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 Fosi. Laksus. DIIPI! Men, hadde ikkje dette vert awesome? Kunne vert til feks vakter og over, eller til donørar Kunne og hatt max så og så mange punkter da, så ikkje survival følelsen forsvinner helt Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. mai 2014 Del Skrevet 3. mai 2014 meh, jeg vil bare ha drage dersom freeflight. Mer som hest... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2014 La til en ny recipe per Netrums oppfordring: (overser ikke videoen din, btw D33P ) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 er jo en fin måte for litt sigthsing for nye folk det drage greiene da for og se litt hva som skjer rundt på serveren Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Og der har lakus oppdatert spawn igjen. Sjekk ut endringene folkens! Ser virkelig bra ut nå Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Ble bedre nå med disse "flyvende" tekstene. I like. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2014 Gamle Lakusland er nå oppe for de som vil ha litt nostalgi. /tppos *X, Y, Z* /warps /setwarp /delwarp /fly Use these. Travel the lands. Mark cool stuff on the map. 4 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Er det noe aktivitet på serveren? Jeg har mistet helt lysten på å spille noe som helst Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg er aktiv for tiden. Planlegger et stort bygg i prosjektet mitt :-) "Hall of the lord" Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Godt å ver tilbake, både på serveren (ikkje at eg har vert vekke mer ein et par uker) og ikkje minst gamle lakusland! fekk ein rar, god følelse, og et smil når eg besøkte gamle plasser. tusen takk Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Noen som har en link til hvilken craftbukkit man må ha? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Du må ikke ha craftbukkit, men versjon 1.7.5 av Minecraft Du fikser der i profile editoren nede i venstre hjørne i launchere - om du ikke visste det. Har ikke oppdatert til 1.7.9 fordi den oppdateringen bringer med seg en hel haug med forandringer mange plugins ikke har fått oppdatert seg til enda. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Du må ikke ha craftbukkit, men versjon 1.7.5 av Minecraft Du fikser der i profile editoren nede i venstre hjørne i launchere - om du ikke visste det. Har ikke oppdatert til 1.7.9 fordi den oppdateringen bringer med seg en hel haug med forandringer mange plugins ikke har fått oppdatert seg til enda. I see, trodde det var craftbukkit, siden det stod det, men den er gull! Da sees vi snart, må starte med Minecraft igjen! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Du må ikke ha craftbukkit, men versjon 1.7.5 av Minecraft Du fikser der i profile editoren nede i venstre hjørne i launchere - om du ikke visste det. Har ikke oppdatert til 1.7.9 fordi den oppdateringen bringer med seg en hel haug med forandringer mange plugins ikke har fått oppdatert seg til enda. Ey! Jeg har copyright på den avataren der! Endret 23. mai 2014 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Den som tar fotografiet eier bildet Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Hei har ikke vært her på lenge, men er det noe liv på serveren ? Har flyttet til en plass som ikke har internett litt framover. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2014 Serveren lever. Om det er liv går opp og ned Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Joda eg holder på med stadig større prosjekter. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Når jeg er ferdig med skolen for dette semesteret, skal jeg nok ha tid til minecraft, eneste jeg har spilt i det siste er Dark Souls 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå