Lakus Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 MrZz kommer på kartet for å chatte. Login-serverne er nede. Karma? 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 MrZz! Mye skole, får ikke spilt noe for tiden . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 Fikk like mye sjokk som deg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Ah, blir så sjuk av å lese denne tråden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 To på en dag. Detskakkeværramuli! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Da har jeg funnet ut hvordan taket på lageret mitt skal bli. Her har jeg hjelpetegningen: funnet fra: http://www.mineconics.net/ Endret 10. april 2014 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. april 2014 Forfatter Del Skrevet 10. april 2014 Satt å lo av den håpløse nye personen i chatten... så var det bare ruuroo. Ikke sikker på om jeg ble skuffet eller lettet 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Netrum Skrevet 10. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 10. april 2014 Og der nådde eg 1million stein hakket ut for hånd! 10 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 Jeg og Netrum fant for noen dager siden serverens hittil høyeste kjente fjell: Fjallstindur. 174 blokker høyt 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 (endret) Spam Fosi: Prøvde å lage et banner jeg og. Minner meg om da jeg spilte Nordicmafia DP sin var mye mer øyefallende. Endret 13. april 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Jeg fant, jeg fant! Etter litt snoking på dynmap.. Er jeg den tredje personen til å bestige fjellet? 3 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Spam Fosi: Prøvde å lage et banner jeg og. Minner meg om da jeg spilte Nordicmafia DP sin var mye mer øyefallende. gudd! Eneste jeg vil bemerke er at jeg synes "Lakusland" er litt vanskelig å lese.. Men hvis det bare er meg så kan jeg bytte ut... Her er alternativet: Hvor ble det av hello-kitty banneret? Bannneret skal altså komme opp her: http://minecraftservers.org/search/lakusland Endret 14. april 2014 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Jepp, da funker 1.7.5 og draw distance er nå på max igjen 1.7.2 1.7.5 1.7.9 er jo ute nå, men helvete heller. Så mye rot det er med 1.7 så tør jeg ikke oppdatere før jeg vet ting er stabilt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Får opp denne i tide og utide... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Det har vært et problem siden 1.7 kom ut med sine forandringer i MCs nettkoding. Jeg har Googlet det stadig vekk og vet maaaange sliter med det, men har ikke funnet noen "fiks". Noen sier at å slette Java sin cache hjelper mot dette, og også blocklag i noen tilfeller, men det er visst ikke noen skikkelig fiks :/ Det har skjedd i flere år allerede altså, men med 1.7 virker det som at det har tatt av i forhold til før. Jeg vet hvertfall ikke helt hva jeg skal gjøre på server siden, da alle løsninger jeg finner på ett sted blir avkreftet som en løsning et annet sted. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg vil anta at det har litt sammenheng med at mye av koden i MC ble skrevet om til 1.7. Noen steder vil det oppstå feil, og når serveren i tillegg er bygget på bukkit (som igjen ble skrevet om til 1.7.X), vil det nok ta tid å få luket ut de verste feilene.Her har man nok foreløpig tre valg: 1: Ta tålmodigheten til hjelp og vente på at mojang/bukkitgjengen fikser over tid 2: Reise til Stockholm og filleriste/bitchslappe Jeb_ til han tar hintet og fikser det ASAP 3: Skrive om koden selv. Legge til random sauer som ramler fra himmelen i tillegg. 1 Lenke til kommentar
Zorgeir Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Er blitt vant til at zombier kan ha våpen/rustning når de spawner inn, men den her har jeg ikke sett før. Endret 16. april 2014 av Zorgeir 4 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Chicken Jockey, var vel en ny mob i 1.7 hvis jeg husker rett. Relativt sjelden skal den være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå