Notatblokk Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Haha, stilig! Ja til mer av sånt . Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jepp, men ser jo at folk ikke holder ut mer enn ca en time eller to. Dessuten er det fint med slike prosjekter der man jobber sammen, men prosjektet lett kan utvides med et ekstra hode, slik at det er mulig å holde ting gående samtidig som man kan si seg ferdig når som helst. Bildet gjorde det veldig enkelt å bygge. En annen ting er at det ikke er over et så stort område at man føler at man jobber alene. Tror vi er langt på vei mot en suksessoppskrift her ja! 1 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Lakus, plzzzz! Hadde vore Nice Enda en video, its soo saaad Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Problemet er at den gir jo bare nigth-vision, ikke en radius som fakkelen lyser opp :/ Er noen shadere som gjør at fakler i hånda lyser opp rundt deg, men det er jo ikke akkurat noen løsning det heller for alle Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Laaaakus logg på Holder på å bygge ut fjellet mitt. Måtte få plass til flere store søyler. Prosjektet er forbi gigantisk 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Har hele helgen damefri, så det er ingen fare for at jeg ikke kommer. Ironisk nok Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Ja men eg er bare på en liten stund til i dag.. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor fakler som holdes i hånda ikke lyser opp er.. bare rart. Ihvertfall mulighet for å tenne fakkelen du holder i hånda, som da bryter ut av stack og får en durability-bar. Why they no give us this?! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 vel, jeg får jo ikke engang ri på drage, eller potion som gir meg mulighet til å fly... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hvorfor gidder vi, egentlig? 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Designet ny ovn. (sorry Villand) brenner en dobbelkiste med cobble på 11min Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Den jeg har nå brenner mer en bra nok for meg enn så lenge. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2014 Testet 1.7.5 på serveren i natt. Dessverre er det noen plugins som er inkompatible (som forventet), f.eks Multiverse, så vi må vente litt til. Det beste med 1.7.5: View distance 16 istedenfor 8 Nå stopper view distancen rett bak muren min. i 1.7.5 stopper den laaaangt bak. 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Vi snakket jo om litt konkurranser og utfordringer... den første er her. Vær snille med den Konkurranse: Lakusland’s farm of the fourth month of the year of 2014! Pågår: 01.04.2014 – 30.04.2014 Mål: Brød og sirkus til folket! Mest brød! Mindre sirkus! I all enkelhet skal man lage den mest luksuriøse farmen serveren noensinne har sett. Det legges ikke størst vekt på størrelsen, men at hele farmen er godt gjennomført. Kriterier: Selve farmen skal minimum ha korn og Sau! (Brød og sirkus). Utover dette kan den bygges og legges opp som man vil. Helst unngå farmer som inneholder tusenvis av mobs. Kun farmer bygget i survival telles =) Premie: En diamant-hoe og en diamant-spade med enchants ingen andre har sett maken til, samt foreviggjørelse i historien som Lakuslands Farm-Arkitekt. En ekstreeeemt prestisjetung tittel. No joke. Meld ifra om hvor din farm ligger mot slutten av måneden så vil vi finne ut av teknikalitetene så fort måneden er over. Happy farming! http://lakusland.net/konkurranser-og-challenges/ 2 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Apropo konkurranser, tenkte å sette opp en egen som går ved navnet ABBA Caving. Er stor kjans du ikkje vett ka det er, så her you go Det er en konkurranse med 1v1 til å begynne med, du og den andre møter opp, finner et grotte system og bestemmer dere for å ver der. Du skal simply samle ores med silk touch pick. For hver ore block får du poeng, bestemte poengsummer for hver ore, feks 6 poeng for dia ore. dere holder på i 20 min, den som har mest poeng til slutt får alt, det den andre har funnet og. kan skrive en bedre, mer oversiktlig regelark om noe har lyst til å joine dette Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Regner med vi må bygge den fra grunnen av, kan liksom ikke melde på min allerede halvferdige bondegård? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Woo, konkurranse! Vel, alle bidrag teller, så det tror jeg skal gå greit. Må få laget noe selv i så fall, det jeg har av farm er et minimum akkurat nå... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Passer meg godt, er tom for mat, og må flytte matproduksjonen inn i slottet... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Men er det farm som i "her farmer jeg diverse mat og kjøtt" eller farm som i "gård" ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2014 Forfatter Del Skrevet 3. april 2014 Man kan jo farme diverse mat og kjøtt på en gård Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå