Itek Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Takk, utsiden ja. Enn så lenge er lageret en stor stygg blokk brick. Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 lakus, tror infact at wither skelly problemet mitt har med serveren å gjør.. eg besøkte nettop nether fortress nr.2 her på serveren, ikkje en skelly, dette kom og først etter serveren hadde dette "lagg" problemet, da du slettet og fikset mange plugins og styr. hadde vert kjekt om du såg litt inn i dette fått wither farmen til å virke Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg farmet wither skeletons denne uken. Merket ingen forandring i forhold til før lag-perioden. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 lakus, tror infact at wither skelly problemet mitt har med serveren å gjør.. eg besøkte nettop nether fortress nr.2 her på serveren, ikkje en skelly, dette kom og først etter serveren hadde dette "lagg" problemet, da du slettet og fikset mange plugins og styr. hadde vert kjekt om du såg litt inn i dette fått wither farmen til å virke Hvordan var området før du begynte å bygge? Har du spawning plattformene inni spawn-arealet for disse mobsene? Med tanke på bredde/lengde/høyde? Var det et enkelt kryss før du begynte å bygge? Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 spawning platformene er i rett høyde, både på hvor dei spawner og høye nok for dei. bygde "fedig" for forandringen, da funka de. men, vett che eg Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Så farmen har fungert tidligere? Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 yup, det kom iallefall wither skellys Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Da er det bare å prøve å huske hva du gjorde etter det! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 ruuroo alene på havet: Om Zetheus fikk tak i Wither Skeletons så spawner de hvertfall da :/ Og de spawnet jo også da jeg var der, bare veldig sakte. Jeg har gått igjennom de plugins som IMO er logiske at skal ha noe som helst med spawning å gjøre og ingen av de er satt til å disable noe med dem :/ 4 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 yup, det kom iallefall wither skellys Har vært og sett på farmen, jeg føler meg temmelig sikker på at jeg har løsningen! Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Da kan eg informere at world tour montage ting videoen min er ferdig redigert. men er desverre mer en så når det gjelder youtube så på tosdag 20. mars 2K14 kl.20 kommer den på youtube (dette har og noe me youtube timeplannen min å gjør) Skal prøve å poste den her, men om den ikkje kommer så kan du alltids gå på kannel: https://www.youtube.com/user/D33PSpawn 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Gleder meg til premieren den 20. hehe. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Tror vi kunne trenge en oppdatering på muren, Lakus. Hva skal gjøres? Jeg hentet noe mer cobble i dag. Ser ut som ovnen er tom for "fuel" ?! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg sitter å rendrer en del av muren og så ser jeg deg skrive om den. Sjebnen! Mangler "bare" mønsteret bortover på siden og toppen. Vestsiden mangler bare på nord-enden, mens det gjenstår hele østsidan Den planen om å få med alle og bare banke den muren opp i en fei failet litt Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Det å få opp cobble var ikke noe stress egentlig. Men å mønstre opp alt smooth stone virker folket litt mer usikre på.Kjøre en hektisk helg med muren da og få ferdig resten? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Ja, kan virke som folk heller vil holde på med sitt... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2014 Er det en dag/kveld vi kan logge på flere samtidig og "knock it out the park"? Jo flere vi er sammen, jo morsommere har vi det... Lenke til kommentar
Toolshed Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Dæven, virker mye gøy på denne servern. Får ta en tur innom! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Dæven, virker mye gøy på denne servern. Får ta en tur innom! Do that! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har ikke så mye tid til helgen, men blir med hvis jeg kommer på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå