Svigermors drøm Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg kan trenge noe prosjekt å jobbe med, søker jobben! Lenke til kommentar
Tom__ Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hei, tenker å komme innom i morgen! Heter CaptainTarklezz serveren ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Hei, tenker å komme innom i morgen! Heter CaptainTarklezz serveren ser veldig bra ut! Får håpe det er noen andre på når du dukker opp da, ellers blir du ensom og lei deg. Lenke til kommentar
Tom__ Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Hehe når vil jeg få tilgang til å bygge? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Gå inn på hjemmesiden til serveren, så leser du litt der. Da får du svar på det du lurer på Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Får håpe det er noen andre på når du dukker opp da, ellers blir du ensom og lei deg. Lakus de nyere oppskriftene mangler på hjemmesiden. Du glemte å legge de til Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) Får håpe det er noen andre på når du dukker opp da, ellers blir du ensom og lei deg. Lakus de nyere oppskriftene mangler på hjemmesiden. Du glemte å legge de til I fix Also, veggen fortsetter! EDIT: Og nye bilder av custom recipes.... Endret 21. februar 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg kan trenge noe prosjekt å jobbe med, søker jobben! Hvem var du ingame? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Also, veggen fortsetter! Det bildet fikk veggen til å se veldig liten ut! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2014 Det bildet fikk veggen til å se veldig liten ut! Pga størrelsen ser den kortere ut uansett Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Jeg kan trenge noe prosjekt å jobbe med, søker jobben! Hvem var du ingame? Hunterra Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Da var lageret revet og alt jeg har gjort etter jul tatt ned igjen! (1194 hoppere, 937 kister) 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Så...stille i tråden! Hva driver folk med?! Jeg vil ha en veldig kort beskrivelse med bilde! 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Har tenkt til å lage et slags "town square" her, ikke helt sikker på hvordan enda, men . Et par små boder hvertfall og legge ned bricks eller cobble på bakken. Ofret meg veldig for dette bildet da jeg faktisk ble drept mens jeg holdt på å legge det inn her... lol. Edit: Også trenger jeg litt mer quartz for å gjøre ferdig kirken. Endret 25. februar 2014 av Juliess 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2014 Hogger, planter, hogger, planter, hogger, planter. Skal bygge meg village Når jeg ikke har dårlig samvittighet for å ikke gjøre nok på veggen da 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Stilig! Jeg bygger isfarm! Bare å forsyne seg, den som vil! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Her er masse bilder fra flere steder i prosjektet mitt. Er flere plasser eg ikke har tatt bilde av. Men det får være til en annen gang. Mye som blir ferdigstilt for tiden. Og det er stadige forbedringer. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Flotte bilder! og litt om noe annet: Liker at de tar med størrelsen på minecraft-verden i en interaktiv presentasjon av størrelsen på universet! LINK (zoom ut til uranus/neptun) Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Tips til fremtidige undergruns bilder netrum, night visjon posion men såg ellers fint ut! Gleder meg til å begynne på mitt mega prosjekt Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Men som dei fleste her vett, så driver eg ein youtube kannal der eg laste på lets play fra serveren. men denne posten er ikkje for reklame btw bare, til episode 10, tenkte eg å lage ein montage/world tour av serveren. bare gå rundt store byggverk å legge til episk musikk ^^ da er spørsmålet, har noen her tips om ka eg kan filme, har du et stor fint bygg, let me know Edit: vett det er mange bilder her med fine bygg. Problemo er at eg ikkje vett kor dei er.. holdt meg i min lille hule liksom Endret 28. februar 2014 av D33PSpawn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå