Lakus Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Ser morsomt ut Let me knof if reinstaff worked. EDIT: CRax fant ut at det er de nyeste AMD-driverne som ikke funker i Minecraft :/ Endret 11. februar 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Det gjorde han og han har nå fikset sin datta slik at han kan spille Minecraft Endret 11. februar 2014 av Craxmerax Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Alright guys, har dette sorting systemet mitt, men en ting som kommer til å ødelege looket der, er privat skilt. Er jo ulovlig å stjele fra låste rom. Vell, har en piston door til de, er det nok? Vist du ser på basen min skjønner du den er litt vanskelig å låse how to do this? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Hvis du setter opp en trapchest, med redstone ut fra trapchesten. Så setter du et lockette skilt på trapchesten. Da har du låst systemet. Når du åpner trapchesten, vil den sende et redstone sigal til pistondøra som åpner til lageret Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 De tenkte eg ikkje på takker Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2014 Tips til de som driver med hesteoppdrett! En bane som viser hvor rask hesten din er I want one. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Da har man satt opp skilt hos sprea. Han har forvillet seg inn på mitt område og startet å bygge. Jeg er snill, så skal vente 48 timer før eg jevner alt med jorden. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Trenger du virkelig All den plassen? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 De tenkte eg ikkje på takker Alternativt kan du lage tomme kart som har samme navn, sortere de som i lageret og dermed sette navnet på kartet som koden. Ulempen med dette er jo at du alltid må ha "nøkkelen" med deg... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Trenger du virkelig All den plassen?Ja uten tvil. Har mange ting som skal bygges. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Uuuuh jeg kan nada om redstone, men jeg vil ha racingbane . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Uuuuh jeg kan nada om redstone, men jeg vil ha racingbane . Lage en rund en også så kan man ha skikkelige race :3 Random bilder fra random plasser. Resource pack med skyene... Lakus Clouds.zip 2 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Skulle akkurat til å spørre hvordan du fikk til de skyene der. Takker! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Glemte å ta bilder fra Stargaten deres, Zeth. Now I feel bad. Endret 12. februar 2014 av Lakus Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 You bad man!Men den pakken fungerer helt fint, bortsett fra at den er pakket inn litt feil, du har puttet filene som skal zippes i en ekstra mappe. Kjapp fix though. Pakk ut, pakk inn på nytt fra mappen under. Ser smashing ut så langt! Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Fuck dat, heres an edit: bestemte meg akkurat nå, at eg skal bygge et tog. Ja, et stort damptog. Noen som joiner? Endret 13. februar 2014 av D33PSpawn Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Noen av dere som har liggende den nyeste bukkit versjonen? Sidene deres er nede Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 Skal bare sjekke lommene mine. Nope, ikke noe Bukkit der. Bare vent noen minutter så er den tilbake Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Hvorfor ser jeg ikke de nye skyene dine? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2014 This I guess. Men den pakken fungerer helt fint, bortsett fra at den er pakket inn litt feil, du har puttet filene som skal zippes i en ekstra mappe. Kjapp fix though. Pakk ut, pakk inn på nytt fra mappen under. Ser smashing ut så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå