Lakus Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Kan gjerne være tankskip for min del Så lenge det ikke bare er en flytebrygge. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 (endret) Ånei ånei ånei.... Lakuuuus! Hjelp! plasserte tnt for nærme en lever -.- EDIT: Håper for guds skyld det er mulig med rollback... tilbake til kl 15.38 Endret 30. desember 2013 av Itek 4 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Ånei ånei ånei.... Lakuuuus! Hjelp! plasserte tnt for nærme en lever -.- Le pic! EDIT: Håper for guds skyld det er mulig med rollback... tilbake til kl 15.38 Sånn, fikset det til ca 5 min før TNT gikk av. Tror jeg fikk med alt der Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Sånn, fikset det til ca 5 min før TNT gikk av. Tror jeg fikk med alt der Oh, takker så meget! Har nå bygd skipet ferdig, bilder ligger i spoiler 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2013 Jeg må innrømme at jeg lo godt da jeg så hva du skrev, fosi. Jeg kunne se for meg panikken Supanice skip. Survival neste? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Takk, Lakus. Tror nok ikke jeg skal bygge skip med det første nei, har liksom gått litt lei for en stund... En annen ting: Lurer på de sirklene som har kommet opp på kartet, portal/skip må plasseres utenfor disse sirklene eller er det slik at sirklene ikke skal overlappe hverandre? Altså, er minste avstand mellom to portaler diameteren eller radiusen i en sirkel? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Takk, Lakus. Tror nok ikke jeg skal bygge skip med det første nei, har liksom gått litt lei for en stund... En annen ting: Lurer på de sirklene som har kommet opp på kartet, portal/skip må plasseres utenfor disse sirklene eller er det slik at sirklene ikke skal overlappe hverandre? Altså, er minste avstand mellom to portaler diameteren eller radiusen i en sirkel? Radius. Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Bare å sei godt nyttår til dere lakuslanditer da! Vert et spennende år på serveren, og et nytt til å komme Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Ja, godt nyttår til dere. Jeg er tilbake når jeg har fått min nye SSD. ;p Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 kl er 04:00, og ingen er på.tyder på at folket koser seg i kveld!godt nytt år folkens. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 kl er 04:00, og ingen er på. tyder på at folket koser seg i kveld! godt nytt år folkens. Logget av for litt siden. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) var på blomsterjakt i dag.visste ikke at det fantes noe som het "flower biome",ble lettere begeistra da jeg fant dette:FLOWERS EVERYWHERE! Endret 2. januar 2014 av Sangesland 3 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Blomster er fine de! Vil takke Lakus igjen, super server du har laget! En ting jeg vil lufte, er det muligheter for å utvide map-størrelsen? Ikke at vi har fylt ut alt enda, men for oss som leter etter spesielle biomes(som er sjeldene) så er det litt surt når det ikke eksisterer på kartet Jeg sikter da spesielt til Savana Platuau M(ountain). Fantastisk biome, som jeg ikke tror eksisterter på serveren. Er det muligheter for dette? eventuelt stemme? Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Alltids kjekt me større map, men er en del som ikkje er utforsket enda, bare ta deg en tur så finner du kanskje noe Større map fører vell og til dårligere server kinda, Mer lagg? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Jepp, men 1.8 ser ut til å inneholde nye blocks som blir generert i terrenget, så vil helst ikke utvide før da. Vi har allerede et ganske stort kart så om jeg skal utvide nå og så igjen når 1.8 kommer så blir det veldig fort veldig stort. Selv om jeg synes stort kart er greit så har vi allerede 10Kx10K Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Ser den Lakus! Men vil vel ikke bli mer lagg? Edit: 1.8 ser ikke sååå moro ut Door They are stackable up to 64[8] The crafting recipe for doors now gives 3 doors instead of one.[9] Granite A pink-brown stone[10] Comes in two variants: "Raw" and "Smooth" Bouncy Block[11] A "bouncy" block that resembles a slime block. [12] Endret 2. januar 2014 av Hansy93 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Det er bare hva vi vet til nå da, før snapshottene i det hele tatt har begynt Lagg vil man ikke merke så stort til før kartet blir betydelig større. Antall spillere har mer å si enn direkte størrelse på kartet. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 .. for ikke å snakke om antall kyllinger per blokk og hvor mange hoppers per chunk 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Tingen er, chunks er ikke loadet før noen er der. Så unasett hvor stort kartet er så har det ingen betydning. Det som betyr noe er hvor mange som er pålogget. Og eg tror virkelig ikke det blir noe problem på den serveren vi har. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) *skippet dette innlegget for å få informasjon på toppen av neste side* Her er et bilde fra chatten istede: Endret 5. januar 2014 av Lakus 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå