Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje for å være sutrete, men har en avstemning på om lakusland's survival verden bør få /time set day elns :3

Har vinklet spørsmålene slik at de argumenterer for og imot, håper dette er fair. Og ja, har lagt til "Sau"-alternativ for dere lam :D

http://stem.start.no/22024

BTW: Selv om det er en avstemning, er det ganske lite sikkert at Lakus legger det til. Men still.

----

Litt info (dette trenger du ikke å lese):

Det avstemninga dreier seg om er om vi bør få /time set day i Survival, men hvor folk kan skrive /nei om de ikke ønsker det - innen 30 sek. Sånn sett er det fair, nesten alle kan skaffe seg en seng eller spør noen om å få en - og vi har jo tross alt portaler som tar oss fra A til B på et par sekunder. Så ser ikke helt problemet.

Og å innføre /feed eller /diamond er en helt annen sak, da mat ikke er like lett for alle å få tak i - og stort sett så sover vi hver natt med mindre noen er litt trege..

Still, det kan kanskje ødelegge survivalfølelsen noe - men ser ikke helt problemet ^^

Stem c: Tipper det blir veldig jevnt.

Endret av CasterAnd
Lenke til kommentar

Jeg er veldig negativ til det. Det er survival tross alt. Per nå er survival i enkleste laget for de aller fleste. Vi har gode våpen, nok mat og god armor.

Er litt av utfordringen når man er ny å kunne bygge seg opp til akkurat det.

Mat er ikke noe problem. Det er kanskje de ferskeste som har det problemet mest. Er uansett ikke noe spesiellt stress å få låne et par stacks med egg og lage seg en chickenfarm.

Lenke til kommentar

Synes det er en veldig dårlig ide Caster.

Du fjerner mye av poenget med survival.

Og for å være helt ærlig her. Jeg synes det skulle vært et krav om at ALLE må sove for å få dag.

Dette er survival tross alt.

Oh well. Der har du forsåvidt litt rett.

Netrum har for første gang fått meg til å endre mening :3

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enderdragons respawner nå i End annenhver dag. De skal (i teorien) holde seg i området rundt selve øya og ikke fly langt utenfor etter spillere. Prosjekter i The End er dermed (relativt) trygge fra sinte drager siden de ikke følger etter deg helt ut dit. Men de kommer til å hogge løs på deg frem til du kommer utenfor rekkevidden! Om du ikke skal sloss med dem og bare vil rekke frem så ikke ta med deg expensive shit og løp som du aldri har løpt før!

Vanskelighetsgraden kan vi se på, men jeg kommer ikke til å gråte om dere dør. De skal være vanskelige. Det er drager. Og de dropper masse XP, så whatever :p

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...