Itek Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Kan jo ganske enkelt også hule ut et rom under spawn med tilgang via portal. - litt enklere enn å opprette en helt ny verden? Lakus må gjerne sette meg på jobben ^^, Endret 19. desember 2013 av Itek Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Ikkje for å være sutrete, men har en avstemning på om lakusland's survival verden bør få /time set day elns :3 Har vinklet spørsmålene slik at de argumenterer for og imot, håper dette er fair. Og ja, har lagt til "Sau"-alternativ for dere lam http://stem.start.no/22024 BTW: Selv om det er en avstemning, er det ganske lite sikkert at Lakus legger det til. Men still. ---- Litt info (dette trenger du ikke å lese): Det avstemninga dreier seg om er om vi bør få /time set day i Survival, men hvor folk kan skrive /nei om de ikke ønsker det - innen 30 sek. Sånn sett er det fair, nesten alle kan skaffe seg en seng eller spør noen om å få en - og vi har jo tross alt portaler som tar oss fra A til B på et par sekunder. Så ser ikke helt problemet.Og å innføre /feed eller /diamond er en helt annen sak, da mat ikke er like lett for alle å få tak i - og stort sett så sover vi hver natt med mindre noen er litt trege.. Still, det kan kanskje ødelegge survivalfølelsen noe - men ser ikke helt problemet ^^ Stem c: Tipper det blir veldig jevnt. Endret 20. desember 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Synes det er en veldig dårlig ide Caster. Du fjerner mye av poenget med survival. Og for å være helt ærlig her. Jeg synes det skulle vært et krav om at ALLE må sove for å få dag. Dette er survival tross alt. 3 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg er veldig negativ til det. Det er survival tross alt. Per nå er survival i enkleste laget for de aller fleste. Vi har gode våpen, nok mat og god armor.Er litt av utfordringen når man er ny å kunne bygge seg opp til akkurat det.Mat er ikke noe problem. Det er kanskje de ferskeste som har det problemet mest. Er uansett ikke noe spesiellt stress å få låne et par stacks med egg og lage seg en chickenfarm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg kan avgjøre avstemningen med en gang: Nei Carry on. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Må si jeg synes dagens system fungerer ypperlig! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Ønsker virkelig å bygge dette. <3 Har tilgang til fila med hele skipet, skal bygge det i lakusland :3 Endret 20. desember 2013 av CasterAnd 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Redstone fontene! Fungerer også med lava... Endret 21. desember 2013 av Itek Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Om dere vil se den fontenen up close. Så er den på min plot i creative. Sammen med en masse prototyper for mitt neste store prosjekt. Vennligst ikke bruke noe derifra uten å spørre om lov først. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Synes det er en veldig dårlig ide Caster. Du fjerner mye av poenget med survival. Og for å være helt ærlig her. Jeg synes det skulle vært et krav om at ALLE må sove for å få dag. Dette er survival tross alt. Oh well. Der har du forsåvidt litt rett. Netrum har for første gang fått meg til å endre mening :3 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Enderdragons respawner nå i End annenhver dag. De skal (i teorien) holde seg i området rundt selve øya og ikke fly langt utenfor etter spillere. Prosjekter i The End er dermed (relativt) trygge fra sinte drager siden de ikke følger etter deg helt ut dit. Men de kommer til å hogge løs på deg frem til du kommer utenfor rekkevidden! Om du ikke skal sloss med dem og bare vil rekke frem så ikke ta med deg expensive shit og løp som du aldri har løpt før! Vanskelighetsgraden kan vi se på, men jeg kommer ikke til å gråte om dere dør. De skal være vanskelige. Det er drager. Og de dropper masse XP, så whatever Endret 22. desember 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Er ikke oppskriften på enderdragon: Lag et tak, ta ut alle beacons, skyt den j.velen med din OP bue? Endret 22. desember 2013 av Hansy93 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Vel, der var ikke bare en dragon. Der var to. Ble faktisk drept en gang. Ble kastet 150 blocks opp i luften av en av de. Ikke lett å drepe drager når man har en fullrender på gang og ser kun 20% av skjermen... Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Lagde et forslag til noen boder: Endret 22. desember 2013 av Itek 1 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Planen vist det blir boder er at me skrive på skilt? Feks, Diipi Dia pick Eff 5, unb 3 6 dia Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Kom over disse i dag. Kan vi ikke bruke disse til boder? 1 Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hvordan skal man bestemme hvem som får tilgang til de da? Det er begrenset antall tilgjengelig... Jeg kan se på alternativer, naturligvis Lenke til kommentar
Itek Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Åpner det lille området for alle?! Evt om det er mulig å tillate alle å plassere/fjerne skilt i dette området, kun skilt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå