head_hunter Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Går det ann å bruke optifine på serveren uten at det skaper problemer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Optifine er det bare å bruke. Det er client-side så det burde ikke være problematisk i det hele tatt Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Har så lyst å spille litt på servern, men siden jeg oppdaterte til Win 8.1 så så er venstre museknapp nesten ubrukelig.... Fix it Microsoft/Asus/Mojang!Og om den derre pollen, vil ikke være vanskelig, men: Kan vi beholde dag og mørk natt, men gjøre natta kortere? Eventuellt ha dag, lys natt OG mørk natt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Jeg kommer ikke til å forandre dag/natt ingame. Om det går på kartet så kan det vel være greit Har forresten lastet ned ale serverfilene nå og skal sjekke hvor kompatible pluginsene vi bruker er med 1.7 i morgen/de kommende dagene. Jeg tror vi fremdeles må vente på en plugin eller tre, men den beste måten å finne ut det på er å teste. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Good luck! Og btw, jeg kunne trenge en liten hjelp ingame. Sendt deg mail Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2013 Kommer på om ikke veldig lenge. Litt middag og smisking med snosck om spilletid først Har oppdatert førstepost bittelitt og jeg tenker at jeg kan legge inn bilder fra serveren der om noen ønsker. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Hei, jeg er Efreeti in-game. Spilt Minecraft siden alpha, er interessert i å få testet ut serveren da min vanlige stamserver holder på å dø Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Godt å se det nærmer seg ! Kan ikke feire jul uten Lakusland Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Btw, jul og lakusland. Får vi juletre i spawn i år også? slik vi hadde i fjor? Endret 13. desember 2013 av Itek Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Juletre! ^^ Så legger alle en chest under, på julaften tar elle som har plassert en, en random sounds like an idea? 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Lakus, du kan få bruke mitt (står i creative) Juletre! ^^Så legger alle en chest under, på julaften tar elle som har plassert en, en random sounds like an idea? Sounds cool! Endret 13. desember 2013 av Itek Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Juletre! ^^ Så legger alle en chest under, på julaften tar elle som har plassert en, en random sounds like an idea? Støtter denne! Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Høres bra ut det ! Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Her er en areana eg hadde på ploten min ble aldri 100% ferdig, men ser meg ikkje jobbe mer med den heller i nærmeste framtid bare til å bruke til feks pvp eller noe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Jeg oppdaterer til 1.7 etter kveldens middag og VM-håndballkamp (håndballnerd). Vær så snill og ikke SPAM-login som faen rett etter kampen er ferdig, da jeg begynner rett etter kampen. Når jeg er ferdig vil det stå 1.7 i serverteksten i browseren ingame og jeg kommer til å si ifra her. Sooooo..... bæææææææææææææ. Also, this: Endret 16. desember 2013 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 les: "Spam login etter kampen" 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da var det å gjøre seg klar til å finne mitt nye hjem da Vet ikke helt va eg vil ha. Men liker godt store enorme fjell da. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 ah, endelig ! Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Yay! Gleder meg, må bare få bli ferdig fire prøver de neste to dagene så begynner morroa for min del. Å super gjort at du tar deg tid til dette nå i disse travle dager, bra jobba Lakus (Er ikke helt greit å skryte over deg etter runeskriften din, men..). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå