Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hei, prøver å komme inn på serveren etter en "liten stund" med inaktivitet, men kommer dog ikke inn. Får bare feilmedlingen: "Internal Exception: java.io.IOException: En etablert tilkobling ble avbrutt av programvaren på vertsmaskinen". Noen som har idè om hva jeg gjør galt? Tror du har det samme problemet som jeg hadde. Du må skifte versjon fra 1.7.4 til 1.6.4, da Bukkit ikke støtter 1.7.4. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Takker, fikset problemet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Takker, fikset problemet Den er grei! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 1.7.2 Dev build e ute! Men tror ikke det er noe poeng å oppdatere enda. Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Endelig men best å vente til rec build da, right? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Iallefall vente på beta build blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Takket være deg så fikk jeg ordnet Satt på 5 synlige linjer og 20 scrollbare. Passe? Ehm, har ikke hørt hva folk ønsker her, men... Mulighet for å skru av dag/natt på kartet? I så fall: lightings.txt Forandre night-and-day til "false" lightings: - class: org.dynmap.hdmap.ShadowHDLighting name: my-custom-lighting shadowstrength: 1.0 ambientlight: 4 night-and-day: true smooth-lighting: false kilde Endret 1. desember 2013 av Itek Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tar nok laaaaaang tid før Beta/Rec build kommer. 1.7.2 var jo ute før Bukkit fikk en eneste Rec build, og hørte aldri om noe beta build. Tenker vi burde hoppe på andre/tredje dev-build Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Jeg skal teste litt, men regner med å hoppe på 1.7 når de viktigste pluginsene er på plass. Essentials, WorldGuard, PermissionsEx, Multiverse etc. De som er "nødvendige". 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Uff, 1000 blokker minimumsavstand per portal? Det er godt over to dobbeltkister med materiale for en fin vei, i verste tilfelle.. I tillegg vil noen ende opp med enerett på enkelte portaler som kan fort skape trøbbel.. Tenker 500, om eg skal være snill med de som er "så glad i survival". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Si meg, hvordan ender noen opp med enerett på portal? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Bygger huset sitt med portalen inni? Men, forsatt ikke enerett, man får vel bare mye gjennomtrekk... Og kjære Lakus, om du så innlegget mitt (post 2347?) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Ehm, har ikke hørt hva folk ønsker her, men... Mulighet for å skru av dag/natt på kartet? I så fall: lightings.txt Forandre night-and-day til "false" lightings: - class: org.dynmap.hdmap.ShadowHDLighting name: my-custom-lighting shadowstrength: 1.0 ambientlight: 4 night-and-day: true smooth-lighting: false kilde Ja, det er ikke noe i veien for å disable det igjen men jeg enablet det fordi noen lurte på om jeg kunne fikse natt/dag-kart Er det den utrolig svarte natta du ikke liker, eller vil du bare ha sunshine 24/7? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) åja, så det var noen som ønsket kart med dag og natt?! Ja, det er det mørke kartet på natta jeg ikke liker... Et kart er jo ment for enkelt å kunne leses, også om natta. Men hvis noen andre er uenige, får det bare være som det er Endret 3. desember 2013 av Itek Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg vil veldig gjerne beholde natt kartet. Eg bruker det til å se hvor folk er. Samt ting ser utrolig bra ut i mørket. Lenke til kommentar
Mr Serious Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kanskje fyre opp enda en avstemning? Synes nesten kartet er ubruekelig på nattes tid og venter ofte på dag. Er det ikke en mulighet for å legge til en av/på knapp på natt/dag? (Lykke til Rakus ) 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Avstemning skal man vel kunne årne Følte meg forresten forferdelig smart da jeg kom på dette.... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Lakus kan du gjøre full rollback på meg i skylands. Slette alt eg har gjort? Eg forsvinner over til utenlandske servere igjen. Og når eg kommer tilbake så er det dverge ting på gang. Skylands er ikke noe morsomt uten store underjordiske haller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 Hvorfor slette alt? Hvorfor ikke bare la det stå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2013 åja, så det var noen som ønsket kart med dag og natt?! Ja, det er det mørke kartet på natta jeg ikke liker... Et kart er jo ment for enkelt å kunne leses, også om natta. Men hvis noen andre er uenige, får det bare være som det er Kan prøve å rendre natten lysere slik at man ser mer land, men beholder natten også. Har satt igang en render nå i Skyland, så får se hvordan det ser ut i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå