Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke jeg kommer til å finne noen butikk-plugins igjen. Grunnen til at jeg ikke vil ha en butikk-plugin er ganske enkelt at de to gangene vi har hatt det så har det ikke akkurat tilført så mye verdi, men bare mas. Men man kan jo sette opp egne små sjapper etter eget ønske, akkurat som man kan lage en gigapenis hvis man vil. Sånn generelt så liker jeg ikke å begrense noe som helst, annet enn når det går utover andre.

Og man skal ikke fnyse av hva man faktisk kan få til av butikksystemer med bruk av redstone. Det er laget mye som funker veldig bra med det.

EDIT: En ide kan jo være å bygge en havn hvor man lager butikker av den typen rundt. Så har man på en måte et "Handlested". Om folk følger opp butikkene sine da

Endret av Lakus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke tenkt noen plugins, bare at man betaler for råstoffer med råstoffer.

For eksempel:

Jeg legger en witherskull i en kiste. På lappen står det, "kan kjøpes for 15 diamonds". Noen synes dette er et bra kjøp og legger dermed igjen 15 diamonds og tar med seg witherskullen.

Det er min ide med butikker. Nothing fancy. Enkelt og greit :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke tenkt noen plugins, bare at man betaler for råstoffer med råstoffer.

For eksempel:

Jeg legger en witherskull i en kiste. På lappen står det, "kan kjøpes for 15 diamonds". Noen synes dette er et bra kjøp og legger dermed igjen 15 diamonds og tar med seg witherskullen.

Det er min ide med butikker. Nothing fancy. Enkelt og greit :)

3: Å stjele fra låste rom og kister er ikke lov. Om du finner åpne kister i et låst rom/hus er det ulovlig å ta noe fra dem, siden du i utgangspunktet må gjennom en låst dør eller noen sin vegg for å komme deg inn! Om du finner en åpen kiste i åpent terreng kan du forsyne deg. Det er eiers ansvar å låse kistene sine eller rommet som kistene står i.

Du kan altså ta det du vil fra ulåste kister, i ulåste rom.

Som Lauks sa: jeg ser for meg mye tyvgods :p

Endret av Brusglass
Lenke til kommentar

Mener da vi alle burde være voksne nok til å kunne respektere en åpen chest i en butikk. Ser greia med bestilling, men er tungvint og krever at eier av butikken er online.

Med en åpen butikk blir alt mer effektivt og alle får et bedre produkt. Hadde ønsket at butikker kunne vært et unntak fra chest-regelen. Er rett og slett greiest slik mener jeg. Vet ikke om jeg gidder lage butikk hvis det er basert på bestilling.

Hva tenker dere? :)

Lenke til kommentar

Hei, prøver å komme inn på serveren etter en "liten stund" med inaktivitet, men kommer dog ikke inn.

Får bare feilmedlingen: "Internal Exception: java.io.IOException: En etablert tilkobling ble avbrutt av programvaren på vertsmaskinen".

Noen som har idè om hva jeg gjør galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...