Itek Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tror ikke vi skulle gå tilbake til butikker igjen. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hva er grunnen til det? Er jo moro å betale hverandre da, tenker da betaling i form av gull og diamonds, ikke credits, slik mange servere driver med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Jeg tror ikke jeg kommer til å finne noen butikk-plugins igjen. Grunnen til at jeg ikke vil ha en butikk-plugin er ganske enkelt at de to gangene vi har hatt det så har det ikke akkurat tilført så mye verdi, men bare mas. Men man kan jo sette opp egne små sjapper etter eget ønske, akkurat som man kan lage en gigapenis hvis man vil. Sånn generelt så liker jeg ikke å begrense noe som helst, annet enn når det går utover andre. Og man skal ikke fnyse av hva man faktisk kan få til av butikksystemer med bruk av redstone. Det er laget mye som funker veldig bra med det. EDIT: En ide kan jo være å bygge en havn hvor man lager butikker av den typen rundt. Så har man på en måte et "Handlested". Om folk følger opp butikkene sine da Endret 29. november 2013 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg hadde ikke tenkt noen plugins, bare at man betaler for råstoffer med råstoffer. For eksempel: Jeg legger en witherskull i en kiste. På lappen står det, "kan kjøpes for 15 diamonds". Noen synes dette er et bra kjøp og legger dermed igjen 15 diamonds og tar med seg witherskullen. Det er min ide med butikker. Nothing fancy. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Jeg forutser mye stjålne gods Men ja, det er helt opp til deg hvordan du vil gjøre det Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Fekk aldri svar, blir det en Main netherportal i spawn havna? Til å bygge nether hub fra. Og kommer det ny nether, eller den samme? Temple der er terrorisert Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Jeg hadde ikke tenkt noen plugins, bare at man betaler for råstoffer med råstoffer. For eksempel: Jeg legger en witherskull i en kiste. På lappen står det, "kan kjøpes for 15 diamonds". Noen synes dette er et bra kjøp og legger dermed igjen 15 diamonds og tar med seg witherskullen. Det er min ide med butikker. Nothing fancy. Enkelt og greit 3: Å stjele fra låste rom og kister er ikke lov. Om du finner åpne kister i et låst rom/hus er det ulovlig å ta noe fra dem, siden du i utgangspunktet må gjennom en låst dør eller noen sin vegg for å komme deg inn! Om du finner en åpen kiste i åpent terreng kan du forsyne deg. Det er eiers ansvar å låse kistene sine eller rommet som kistene står i. Du kan altså ta det du vil fra ulåste kister, i ulåste rom. Som Lauks sa: jeg ser for meg mye tyvgods Endret 30. november 2013 av Brusglass Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kan jo løse dette med bestillinger da... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Ta i mot bestilling, legge i kiste, slenge på lockette med deg og din kundes navn. Japanesey. Endret 30. november 2013 av Villanden Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Slik som redstone shopen. Legg i ei bok med bestilling og betaling, går fint det Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Mener da vi alle burde være voksne nok til å kunne respektere en åpen chest i en butikk. Ser greia med bestilling, men er tungvint og krever at eier av butikken er online. Med en åpen butikk blir alt mer effektivt og alle får et bedre produkt. Hadde ønsket at butikker kunne vært et unntak fra chest-regelen. Er rett og slett greiest slik mener jeg. Vet ikke om jeg gidder lage butikk hvis det er basert på bestilling. Hva tenker dere? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Enten tar du risikoen, ellers lager du en redstoneshop. - hvis ikke bestilling fungerer for deg... Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Vi trenger stengt talt ikke butikker. Har bare blitt en ubalansert kamp om å få størst e-penis. Det er ihvertfall slik jeg har oppfattet det. Ingen som stopper deg, men det er ikke alle som klarer å holde hendene unna. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Redstone funker overraskende bra faktisk. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Aldri vært borte i en slik butikk. Noen som har en kort presentasjon av hva prinsippet er? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 http://www.youtube.com/watch?v=HWnQKjBRQwQ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Er det noen som kan gi meg permission til å bygge? Spør etter meg på serveren. Lenke til kommentar
Noeellerannet Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Interessant konsept! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Hei, prøver å komme inn på serveren etter en "liten stund" med inaktivitet, men kommer dog ikke inn. Får bare feilmedlingen: "Internal Exception: java.io.IOException: En etablert tilkobling ble avbrutt av programvaren på vertsmaskinen". Noen som har idè om hva jeg gjør galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå