Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

hvordan kommer jeg kommet meg inn da inn da jeg ikke får kommet meg inn på vanlig minecraft?

Du bruker vanlig minecraft, kjørende på versjon 1.6.4 (Dette velger du i den nye launcheren)

Om du ikke har fått den nye launcheren, som er grå, kjedelig og bruker grusomt lang tid på å starte, så kan du finne den på minecraft's nettsider :)

Vi oppdaterer snart til versjon 1.7.2 :3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en kiste på jernbanebrua mi.

Ved siden av den stod det et skilt: "Men i alle dager!"

I kista var det 16 redstone blocks, 23 iron og to diamond :O I og med at kista var ulåst og stod på min bru så følte jeg at jeg hadde god nok grunn til å ta den ^^

Takk til hvemnåenn plasserte den der c:

Lenke til kommentar

Quoter begge siden de toucher på samme tema - seed til verdenen.

Jeg mente ikke kjøre i båt, jeg mente skip :p

øygreier kunne vært awesome det, men da måtte vi vel helst hatt en del store øyer - framfor små minier som man må utvide støtt og stadig :)

Den nye genereringen i 1.7 er litt dust for å få til øyer. Konseptet med båter og øyer hadde vært perfekt i 1.6.4, da den generatoren alltid omkranset landområder med hav slik at man fikk diverse kontinenter rundt omkring. Eller, ikke alltid, men det var sånn generatoren fungerte: Land med hav rundt. I 1.7 har dette forandret seg til å bli hav med land rundt. Det finnes fremdeles seeds som gir oss både øyer, kontinenter og fastland med masse hav imellom, men de er litt sjeldnere. Til gjengjeld er de en del mer varierte nå. Jeg kommer uansett til å bruke AMIDST (program som sjekker seeds) før jeg genererer 1.7-verdenen slik at prinsippet om portaler i havner/på skip (som er et prinsipp som er lett å følge og vanskelig å misforstå for nye folk, IMO) fungerer som det skal. Har sett flere seeds som egner seg veldig bra til dette med både store øyer, fastland, små øyer og blablabla.

Btw, angående 1.7.. lakus, du passer vel på at vi får en ekstra stor Mesa-plass? :p

Samtidig som jeg ser etter en fin fordeling hav/land ser jeg også etter at de nye, mer spesielle biomene, ikke havner for langt vekk slik at det går an å finne dem ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...