CasterAnd Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 hvordan kommer jeg kommet meg inn da inn da jeg ikke får kommet meg inn på vanlig minecraft? Du bruker vanlig minecraft, kjørende på versjon 1.6.4 (Dette velger du i den nye launcheren) Om du ikke har fått den nye launcheren, som er grå, kjedelig og bruker grusomt lang tid på å starte, så kan du finne den på minecraft's nettsider Vi oppdaterer snart til versjon 1.7.2 :3 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) 1.7.2:3 ? Edit: Spør før jeg tenker... rompefjes-smiley... Endret 4. november 2013 av Itek 3 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Fant en kiste på jernbanebrua mi. Ved siden av den stod det et skilt: "Men i alle dager!" I kista var det 16 redstone blocks, 23 iron og to diamond :O I og med at kista var ulåst og stod på min bru så følte jeg at jeg hadde god nok grunn til å ta den ^^ Takk til hvemnåenn plasserte den der c: Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Btw, angående 1.7.. lakus, du passer vel på at vi får en ekstra stor Mesa-plass? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jeg tror eg skal plasere meg selv i en mesa biome ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Quoter begge siden de toucher på samme tema - seed til verdenen. Jeg mente ikke kjøre i båt, jeg mente skip øygreier kunne vært awesome det, men da måtte vi vel helst hatt en del store øyer - framfor små minier som man må utvide støtt og stadig Den nye genereringen i 1.7 er litt dust for å få til øyer. Konseptet med båter og øyer hadde vært perfekt i 1.6.4, da den generatoren alltid omkranset landområder med hav slik at man fikk diverse kontinenter rundt omkring. Eller, ikke alltid, men det var sånn generatoren fungerte: Land med hav rundt. I 1.7 har dette forandret seg til å bli hav med land rundt. Det finnes fremdeles seeds som gir oss både øyer, kontinenter og fastland med masse hav imellom, men de er litt sjeldnere. Til gjengjeld er de en del mer varierte nå. Jeg kommer uansett til å bruke AMIDST (program som sjekker seeds) før jeg genererer 1.7-verdenen slik at prinsippet om portaler i havner/på skip (som er et prinsipp som er lett å følge og vanskelig å misforstå for nye folk, IMO) fungerer som det skal. Har sett flere seeds som egner seg veldig bra til dette med både store øyer, fastland, små øyer og blablabla. Btw, angående 1.7.. lakus, du passer vel på at vi får en ekstra stor Mesa-plass? Samtidig som jeg ser etter en fin fordeling hav/land ser jeg også etter at de nye, mer spesielle biomene, ikke havner for langt vekk slik at det går an å finne dem Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Jeg tror eg skal plasere meg selv i en mesa biome ja. 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Jupp mitt neste prosjekt! Lakus eg elsker deg! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 litt bromance er sunt Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Mesa biomes kommer nok til å bli raidet for clay. I tillegg til at de er ganske sjeldne. Så å claime en hel biome blir kanskje litt vanskelig? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Aldri undervurder meg Har nok claimet et stort område innen 1time fra kartet er oppe. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 lakus, lag flere mesaer hvis ikke blir det krig mellom meg og netrum, bomber og kanoner >:3 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 lakus, er det du som har vært leken med alle de random kistene rundt omkring? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Nop, is not me Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Men o'big lakus, har ikkje tilgang til nettbanken atm, så får ikkje overført til Paypal. Trenger virkelig ting f.eks /home i den nye mappen... vist du kunne lagt meg som donør, men donørerereree seinare?... Hadde hjulpet Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Lurer på om jeg skal få donert imorra. Skal bare sjekke hvor mye penger jeg har igjen, jeg føler meg blakk egentlig ^^ Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hvem har da lagt ut dem random kistene? Hmm... Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Den som kisten først ble var, den er kistens rette far... 1 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Vel, til den som la ut alle random kistene; mange takk. Flere av oss hadde en gøy skattejakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå