Gå til innhold

Lakusland v3 - 1.14.4 endelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw, hvordan står folk når det kommer til størrelse på spawn?

Jeg har bygget en del offline i det siste (har jo ikke hatt stabilt nett på lenge), men er litt redd for at det blir litt store avstander til å "bare" være en spawn. Hver gang jeg bygger noe så baller det liksom på seg bare... Jeg startet med noen hus. Endte opp med en del hus, en kirke, mur, tårn og en liten havn. Tenkte jeg skulle stoppe der, kopiere det inn langs kysten på 1.7-kartet og kalle det spawn, med tilgang til båter/portaler. Men etterhvert som dagene gikk begynte jeg å tusle med fjell også og tror nå jeg kanskje har gjort litt mye :p

post-96473-0-86124400-1383346284_thumb.png

Vurderer å sette fjellene på en øy midt i havet og ha det som spawn og ha havnebyen på bildet som en slags "første settlement". Aner ikke, føler bare det blir fort stort til å være en spawn :p

Ok, jeg legger lista lavt! 64x64 sheep as you wish:

Greatness

• Liker 3
Lenke til kommentar

Du mener vanlig survival? :p

Men ja, det eneste som skiller seg fra vanlig Minecraft er vel portalene som gjør ferdsel litt lettere. Er en egen verden for Creative på egne tomter og plugins til for det meste administrativt stuff.

hvordan kommer jeg kommet meg inn da inn da jeg ikke får kommet meg inn på vanlig minecraft?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...