Itek Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ok, jeg legger lista lavt! 64x64 sheep as you wish: 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Btw, hvordan står folk når det kommer til størrelse på spawn? Jeg har bygget en del offline i det siste (har jo ikke hatt stabilt nett på lenge), men er litt redd for at det blir litt store avstander til å "bare" være en spawn. Hver gang jeg bygger noe så baller det liksom på seg bare... Jeg startet med noen hus. Endte opp med en del hus, en kirke, mur, tårn og en liten havn. Tenkte jeg skulle stoppe der, kopiere det inn langs kysten på 1.7-kartet og kalle det spawn, med tilgang til båter/portaler. Men etterhvert som dagene gikk begynte jeg å tusle med fjell også og tror nå jeg kanskje har gjort litt mye Vurderer å sette fjellene på en øy midt i havet og ha det som spawn og ha havnebyen på bildet som en slags "første settlement". Aner ikke, føler bare det blir fort stort til å være en spawn Ok, jeg legger lista lavt! 64x64 sheep as you wish: Greatness 3 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ser pent ut Venter i spenning på åpning av serveren! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Veldig flott Bruker du en annen texturepack? For det ser ganske pent og skikkelig med din texturepack, men det gjelder ikke for alle de andre Hvor er spawnpoint? Virker litt mer som en by enn spawn. Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 mitt lille forslag til logo Ellers ser spawn awesome ut! kan ikkje vente me å komme på igjen Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ok, jeg legger lista lavt! 64x64 sheep as you wish: Likte denne veldig godt Sauen shaun er bestanding en vinner Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Virker som om det fortsatt finnes fordeler ved å utforske Skyland Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Awesome build, Lakus. Likte det veldig godt, særlig fjellet i bakgrunnen. Synes ikke det gjør noe at det er for stort, dersom det er praktisk. Det må jo være mulig å komme seg raskt ditt man vil. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Virker som om det fortsatt finnes fordeler ved å utforske Skyland hvilke? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 er denne serveren bare ren vanlig minecraft? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Nesten. Det er portaler for forflytning. Tror det er det eneste. Ellers er det vel vanlig survival! Edit: Ups, seff ja. survival! og locette (låsing av kister og dører) Endret 3. november 2013 av Itek Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Du mener vanlig survival? Men ja, det eneste som skiller seg fra vanlig Minecraft er vel portalene som gjør ferdsel litt lettere. Er en egen verden for Creative på egne tomter og plugins til for det meste administrativt stuff. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 (endret) Og Lockette. Sweet, sweet Lockette. Endret 3. november 2013 av Villanden Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Og Lockette. Sweet, sweet Lockette. Hva hadde vi gjort uten lockette Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Du mener vanlig survival? Men ja, det eneste som skiller seg fra vanlig Minecraft er vel portalene som gjør ferdsel litt lettere. Er en egen verden for Creative på egne tomter og plugins til for det meste administrativt stuff. hvordan kommer jeg kommet meg inn da inn da jeg ikke får kommet meg inn på vanlig minecraft? Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Tydeligvis lite Fanta igjen..? Det spørsmålet tror jeg du må komme med komme med komme med en gang til... 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Gleder meg til 1.7 <3 Men du rakus, vil det bli muligheter for å bygge hus nærme spawn eller må vi alle bygge båter og alle lage portaler og så tar det plutselig veldig lang tid å komme seg hjem? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Reise via båt er jo ganske kjapt. Så noe øygreier kunne jo vært tøft 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Jeg mente ikke kjøre i båt, jeg mente skip øygreier kunne vært awesome det, men da måtte vi vel helst hatt en del store øyer - framfor små minier som man må utvide støtt og stadig Edit: BROBYGGING!!!! YAY <3 Endret 4. november 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå