Svigermors drøm Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det er mørkt ute, jeg er forkjøla, var på fjelltur hele forrige helg så har fått min dose frisk luft for 2013 Vi var flere ungdommer så den sosiale dosen er også på plass for de neste månedene Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) failed enchant?enchanta mitt dia sword(loot 3 smite 4) med en book enchant(sharpness 3).kosta meg 9 lvls, boka forsvant men fikk aldri enchanten på swordet.er dette en bug el skal det være slik? Endret 22. september 2013 av Sangesland Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Minecraft er desverre sånt... Bare til å passe på at ting er der før du er ferdig Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Bare til å passe på at ting er der før du er ferdig what? forstod ikke helt det svaret. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Min hittil dårligste dag på serveren: 1. Jeg har bommet på takhøyde midt i iron farmen, halvparten må sannsynligvis rives ned og bygges på nytt... 2. Ved en feil drepte jeg alle utenom 1 villager. burde ventet med dette litt til. 3. Dobbel creeperattack, to creepere tenner lunta og sprenger etter hverandre, items som droppes blir sprengt. bla alle railsene som jeg hadde, en dia øks med eff4, en unbr3 dia-hakke... Samt masse irritasjon med flytting av villagers som løper rundt. Med creepere og zombier i alle størrelser som dreper meg så fort de lukter tåfis... -.- 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Da har jeg satt opp en Creative-verden igjen. En shitload av skilter i spawnen dens, men som vanlig har jeg ikke tid til å fikse noie bedre akkurat nå Kort fortalt er det den lille hvite portalen i Spawn (på vei opp mot den store netherportalen) som tar deg til den og det er tomter på 128x128 som er tingen. Beholdt tomtene bare fordi det er en latterlig enkel måte å forhindre grief på. Jeg kan gi ut ekstra tomter dersom noen bygger noe de ikke ønsker å slette igjen. Kommandoene som trengs (f.eks for å samarbeide på èn tomt) står på skiltene i Creative-verdenens spawn. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 den lille hvite portalen er død akkurat nå. tar deg ingensteder. og hvordan skal man nå komme seg til mineverden? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. september 2013 Forfatter Del Skrevet 23. september 2013 Høyreklikk på skiltet for å velge Creative eller Mine og så trykk på knappen på andre siden av portalen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 hvor ofte bør dynmap kartet oppdateres? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Uregelmessig Siden DynMap kan til tider lagge ganske mye mens det rendrer har jeg tradisjonelt skrevet "/dynmap fullrender" med et par dagers mellomrom. Når jeg tenker meg om nå så kan vel kanskje alle egentlig få den kommandoen. DynMap rendrer jo ikke kartet så lenge det er flere enn to stykker online, så lagg vil ikke være noe problem. Kan jo se på det som en bestilling av kartoppdatering, hvor den rendrer når få nok spillere er online? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) har et lite problem.drepte akkurat ender dragon, det regnet xp over meg(lvl 78), men alteret med egget spawnet aldri.egget er 75% av grunnen til at jeg gikk det, 25% pga endstone, så er litt bittert at det ikke spawnet.har du mulighet til å spawne alteret el. gi meg egget i inventory?tok med piston og alt så jeg kunne plukke det opp.....edit: jeg logget av i enderworld, om du trenger å teleportere til meg og få bekrefta at dragen er død. Endret 26. september 2013 av Sangesland Lenke til kommentar
Itek Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva skal du med det? trofe? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Hva skal du med det? trofe? korrekt. har stort hus, så må fylle rommene med noe. + er jo morro å drepe nether dragon. med unntak at han angrep meg gjennom bakken og slo meg ut av verden. mista mitt fantastiske sverd med loot 3+++, bua mi+++ Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 (endret) Endelig er buen komplett - Infinity 1 - Flame 1 - Power 5 - Unbreaking 3 Endret 26. september 2013 av Svigermors drøm 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2013 Forfatter Del Skrevet 26. september 2013 Bue <3 Jeg er i begravelse i trønderlag i helgen så får ikke hjulpet deg med en gang, Sande. Er hjemme på lørdag en gang så kan slikke dine sår da. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Lakus, du behøver ikke å informere at du er borte og at ting tar tid. Jeg har allerede ventet i over 2 uker nå på mine ting og jeg HAR laget liste og sendt det til deg på mail. Gjør det når du får tid, jeg begynner å bli vant med å derpe rundt ^^ Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 28. september 2013 Del Skrevet 28. september 2013 Ja, har nå en uoffisiell opning av the redstone faction, som befinner seg til høyre av vatne du hopper i ifra spawn det er en butikk kor du enkelt bestiller redstone bygg du vil ha (info i sjølve bygget) byggere: meg og fositek 1 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 29. september 2013 Del Skrevet 29. september 2013 Vel, konkurransen om fineste hus er utsatt på ubestemt tid pga GTA V. Fortsett å bygg og legg til folk på veggen Vi kommer til å sette en ny frist. Kanskje til jul en gang. Btw, lakus, når skal jeg få tilbake stuffet egentlig? Jeg har sendt deg en liste på /mail, og venter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2013 Forfatter Del Skrevet 29. september 2013 Jeg tittet innom og slapp litt ting ned i en kiste der nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå