Itek Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Datt serveren ned? EDIT: jup, kan virke sånn.. Endret 21. september 2013 av Itek Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Serveren har muligens tatt kvelden mens jeg og fositek var på. Får "Can't reach server", samt at kartet på lakusland.net har frosset fast med oss to fortsatt pålogget... Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Prøver å logge meg inn - går ikke.Sjekker kartet - Fositek og Zetheus spiller. Begynte å lure på om dere var fast på serveren 24/7 EDIT: Måtte gi en av postene til Lakus en liten oppvote. Sjekk profilen Lakus, grattis! Endret 21. september 2013 av pederlh Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 3000 like, yay (ta to pluss på førstepost også da så får vi "populær post" Det er MoreProtect som kræsjer av og til. Siden det har vært den eneste grunnen til kræsj de siste ukene har jeg tatt den vekk til en ny versjon kommer. Oppdaterte til 1.6.4 også. Men akkurat nå er login-serverne til Mojang nede igjen http://xpaw.ru/mcstatus/ Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Hmm, noen som vet hvordan man oppdaterer? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Launcher > New profile/Edit profile Kryss av "enable experimental balblabla" for å teste snapshots fra 1.7 oppdateringen. Men lag en ny profil for det og lag en egen verden for det i SP. Å blande snapshots med eksisterende verdener er ikke en god idè Jeg pleier å ha en profil som alltid er "latest version" som jeg kaller "Lakus", en som er samme versjon som serveren dersom den henger litt etter som jeg kaller "Server" og en som er for snapshots. Endret 21. september 2013 av Lakus 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jo, takk for det men... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Men akkurat nå er login-serverne til Mojang nede igjen http://xpaw.ru/mcstatus/ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2013 Forfatter Del Skrevet 21. september 2013 Enig Jeg har hatt masse tid i dag og hadde til og med oppdatert ferdig og så datt hele driten ned. ... did I do that? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nja, de aller fleste på lakusland er fra diskusjon. De andre serverene her er bare for å reklamere, ikke så mye diskusjon som her. Hvor lakus er? Gjør vel det samme som abadman, svetter seg igjennom GTA V Vet ikke hva du prater om ;p Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 gogogo!jeg er inne. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Vet ikke hva du prater om ;p Wild guess Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nå bør minecraft være tilbake meget snart, ellers blir lørdagskvelden ødelagt..! Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 jeg er inne. men hunterra96 og fositek fikk ikke logga inn, Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Det gir ikke mening, tydeligvis at minecraft sine servere er nede. La oss håpe det er 1.7 som kommer! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nei det er ikke 1.7 som kommer. De tar ikke ned serverne for å gi ut en oppdatering. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Festbremsen Netrum slår til igjen 2 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Festbrems? Nei så langt i fra. Mojang annonserer god tid i forveien når en oppdatering er på tur ut. Regner med mojang har serverne fikset iløpet av kvelden. Hvis ikke så finnes det en stor verden der ute. Ta deg en tur ut i friskluft. Gå på fjellet. Møtt venner og finn på nå ilamme de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå