tomatotomato Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det er flere diskusjon.no-servere, denne er ikke dedikert for diskusjon.no Wot? Utdyp gjerne Blir vel på Lakusland nå i starten i alle fall, så langt har ikke folk skremt meg bort (selv om at det er noen rare typer der ute ) Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Wot? Utdyp gjerne Blir vel på Lakusland nå i starten i alle fall, så langt har ikke folk skremt meg bort (selv om at det er noen rare typer der ute ) Hehe Lakusland var så vidt som jeg vet ikke laget for å være en ren offisiell diskusjon.no server! Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det er flere diskusjon.no-servere, denne er ikke dedikert for diskusjon.no Lakus, where are you...? Du er helt død på MC? Nja, de aller fleste på lakusland er fra diskusjon. De andre serverene her er bare for å reklamere, ikke så mye diskusjon som her. Hvor lakus er? Gjør vel det samme som abadman, svetter seg igjennom GTA V Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er det ikke tillatt å bygge nether portals på serveren? Fire er satt til "på", men uansett hvor og hvordan jeg bygger så vil den ikke tennene. Testa også å bygge i den nye graveverden. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er det ikke tillatt å bygge nether portals på serveren? Fire er satt til "på", men uansett hvor og hvordan jeg bygger så vil den ikke tennene. Testa også å bygge i den nye graveverden. Tingen er at skylands er ikke kompatibel med nether portaler. Du må bruke den i spawn. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Tingen er at skylands er ikke kompatibel med nether portaler. Du må bruke den i spawn.Kan evt en admin/mod gjøre det? El må jeg legge ideen død? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Du kan spørre lakus. Men bruk no bare den i spawn til 1.7 kommer ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Jeg er ikke død, Caster, bare opptatt som aldri før. Snosck har flyttet ned hit til Oslo så det går mye tid på å underholde henne. Hadde litt tid i går, men GTA Og btw, ruuroo, det er ikke det at jeg overser deg, men snosck ser halvparten av alle Steam-meldinger jeg får. Så det er ikke jeg som overser deg, men hun Jeg er ikke død, Caster, bare opptatt som aldri før. Snosck har flyttet ned hit til Oslo så det går mye tid på å underholde henne. Hadde litt tid i går, men GTA Og btw, ruuroo, det er ikke det at jeg overser deg, men snosck ser halvparten av alle Steam-meldinger jeg får. Så det er ikke jeg som overser deg, men hun Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 hadde du hatt mulighet til å aktivere min nether portal? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Problemet er at Netherportaler som aktiveres i "Skyland" ikke fungerer i Vanilla. Med en ekstra plugin skal det gå an, men den pluginen er utdatert etter 1.5 og fungerer ikke som den skal. Om du eller jeg lager en netherportal i Skyland vil dens bror i Nether spawne deg høyt oppe i lufta og du faller til din død med en gang. Siden jeg ikke får gjort noe med dette står det en portal i spawn som plaster på såret. Om du føler veldig sterkt for en portal så kan det sikkert ordnes, men da løper jeg risikoen for at alle andre også vil ha sin egen Netherportal satt opp for dem. BTW: Før helgen er over skal jeg i det minste få opp en Creative-verden. Hadde vært konge om noen lagde noen store, litt kreative arenaer som vi kan bruke i fremtidens Minigame-verden. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Herlig! Men lakus... My stuffz.. Når du fikk tilbake grinderen min etter rollback var kister og hoppers og dispensers tomme :c Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Herlig! Men lakus... My stuffz.. Når du fikk tilbake grinderen min etter rollback var kister og hoppers og dispensers tomme :c Hmm, skal sjekke hva som ligger i kistene i schematic-fila. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hmm, skal sjekke hva som ligger i kistene i schematic-fila. Takk <3 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Regner med at vi får full tilgang på kommando-blokkene når 1.7 kommer! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Shaders i nyeste snapshotten. Shaders i vanilla-Minecraft. Sikkert også custom shaders innen 1.7 er ute Alt vi trenger nå er resten av biomene diverse mods allerede har hatt i 1-2 år og mer høydeforskjeller i landskapet. pretty please, Mojangos? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 ingen krise med nether portalen. det kan vente til 1.7.men, oppdater serveren til 1.6.4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. september 2013 Forfatter Del Skrevet 19. september 2013 Må som vanlig vente på Bukkit. Downgrade i launcheren foreløpig. "New profile" nede til venstre der du logger inn, og så velg hvillken Minecraftversjon du vil bruke i den nederste rullegardin-menyen. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 serveren er død Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2013 Forfatter Del Skrevet 20. september 2013 Hmm, yes, it appears it was. Now, however, it has been resurrected! What is dead may never die! 1 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Hmm, yes, it appears it was. Now, however, it has been resurrected! What is dead may never die! Bare eg så leste det me ein creepy britisk stemme? Eller noe liknende stewie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå