Svigermors drøm Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) faaaaak, jeg skulle ha innlegg 2000 .... har ventet i flere måneder Im out.. Endret 9. september 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hva var det som skjedde i går? Fått med meg at spawn ble griefe og at prebz & dennis og noe med vareide, konto hacket og noen oppa seg, bug i account systemet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2013 Forfatter Del Skrevet 10. september 2013 Jeg vet ikke helt spesifikt, men de utnyttet en feil i Bukkit som gjorde at de kunne joine under andre sine navn, noe som gjorde at de da fikk tilgang på OP på serveren gjennom meg. Greif og bans fulgte tett etter. Er ordnet nå Lenke til kommentar
Itek Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Ja, så screenshotet.. Jeg ville reagert med en gang, noe er muffins når "logget på for første gang" og navnet står i rødt... Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvor mye koster det for 1 stack med clay? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ja, skulle hatt en kiste med redstone også... Hvor komplisert ville det vært å ha en liten midlertidig normal verden? En verden som alle vet blir borte med 1.7? Største ulempen med islands er jo at man savner div mineraler som man finner i huler og i bakken... Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ja savner feks redstone. Bygd ein redstone ting, men mesteparten kommer av snille folk på serveren Lenke til kommentar
Itek Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Så, eh.. Lakus? Vil du vennligst kommentere dette? Gjerne sette opp en basic og enkel verden .. ^^, Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Så, eh.. Lakus? Vil du vennligst kommentere dette? Gjerne sette opp en basic og enkel verden .. ^^, en liten basic verden for mining? det hadde jeg også likt. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ble vi ikke enig i å ha kun Skylands fram til 1.7 da? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Skylands-verdenen fortsetter som en ekstra verden når 1.7 kommer ut om jeg skjønte det rett Edit: Leste innlegget feil.. Endret 13. september 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Allrait, skal fikse en liten normal verden Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Da er en liten verden til å grave i på plass. OBS: Den vil bli erstattet når 1.7 kommer så ikke bygg noe dere vil ta vare på der! Og for min del så gjelder det kun en regel i den verdenen: Førstemann ttil mølla (ores). 1 Lenke til kommentar
DeepSpawn Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Vett ikkje om serveren liker meg kvar gang eg har vert på en vellykket oroe Hunt, så har eg dødd me sjukt masse på meg... Kvar gang etter resetinga Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Lakus! Grinderen min er snart ferdig. Eller det vil si, den VAR snart ferdig. Er det muligheter for å få tilbake innholdet i kistene? I tillegg, om du tillater det, ville det vært koselig med en portal dit også c: Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Kan vi ikke prøve å ha minst mulig portaler både på skylands og den kommende verdenen? Er serveren nede? Communication problem.. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Bruk den vanlige IP'en, Mc.lakusland,net er utrolig ustabil. IP: 46.4.88.206 Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Jeg er litt fraværende om dagen. Har dessverre ikke mye tid til overs... Nesten så jeg får dårlig samvittighet for å ikke være så delaktig Men kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar
tomatotomato Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Ble velkommet inn på serveren for noen dager siden, storkoste meg i flere timer! Litt masse lekser nå, men jeg logger vel meg på snart... Elsker initiativet til en diskusjon.no-server! Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det er flere diskusjon.no-servere, denne er ikke dedikert for diskusjon.no Lakus, where are you...? Du er helt død på MC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå