Symmetrical Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei, jeg går det siste året på VGS og har kun et spørsmål om anvendt datateknologi til de med erfaring. - Er det gode jobbmuligheter etter studiet? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Du ser jo hva de selv skriver. Siden du da vet litt om mye og ikke mye om litt så mangler du spisskompetanse og da blir stillingen din mellom sjefene og ingeniørene, noe som ofte gir god lønn. Du sier at her trenger vi en database, men en under deg lager den. Etter gjennomført studium er det mange jobbmuligheter innenfor nett-utvikling, drift, support, konsulentvirksomhet, prosjektarbeid, salg, opplæring eller undervisning. Personer med bred IT-kompetanse vil ofte være nøkkelpersonell i en bedrift. 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Du ser jo hva de selv skriver. Siden du da vet litt om mye og ikke mye om litt så mangler du spisskompetanse og da blir stillingen din mellom sjefene og ingeniørene, noe som ofte gir god lønn. Du sier at her trenger vi en database, men en under deg lager den. Etter gjennomført studium er det mange jobbmuligheter innenfor nett-utvikling, drift, support, konsulentvirksomhet, prosjektarbeid, salg, opplæring eller undervisning. Personer med bred IT-kompetanse vil ofte være nøkkelpersonell i en bedrift. Med tanke på det du skriver: Er det enkelt å finne arbeid? Er litt bekymret for at jeg står uten arbeid etter studiet. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 http://hist.no/bedriftsutvikling/ Det er nesten det samme som dette studiet , og her står alle i jobb etter skolen. Med tanke på finanskrisa og den kommende krisa så trenger alle bedrifter en slik person , nok kunnskap til å se hele bildet på an annen måte en 5-10 folk som kun ser det lille de kan mye om. Jeg tar selv en slik utdannelse nå. 1 Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 http://hist.no/bedriftsutvikling/ Det er nesten det samme som dette studiet , og her står alle i jobb etter skolen. Med tanke på finanskrisa og den kommende krisa så trenger alle bedrifter en slik person , nok kunnskap til å se hele bildet på an annen måte en 5-10 folk som kun ser det lille de kan mye om. Jeg tar selv en slik utdannelse nå. Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå