GLN Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kjøpte meg en ny liten og fancy bærbar da min gamle 15 tommers murstein bærbar tok kvelden. Men opplever den nye pcen som ekstremt treig i alt den gjør. Alt ifra nettlesing til å åpne bilder og mapper. Jeg kan bare drømme om å hoppe sømløst mellom bilder i windows bildefremvisning uten at pcen bruker 10sek på å laste neste bilde. Nettleseren er også sørpe treig. Har prøvd alle nettleserene med samme resultat. På mine foreldres pc(som forøvrig er lik min gamle 15 tommers murstein) så går surfing som en drøm. Alt via det trådløse nettet. Har overlevd siden det bare er surfing og facebook jeg har brukt pcen til mest, men når er det så galt der også at jeg snart kaster pcen i veggen. Windows er oppdatert, alle drivere o.l skal være fabrikkinstallert, har skrudd pcen på maks ytelse, med og uten lader. Alt dette uten hell, noen som har tips til hva som kan gjøres, eller er det bare å levere den inn igjen? Det er snakk om en Asus Eee 1215B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå