Howard Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ny LCD-skjerm med TV-mulighet Den japanske produsenten iiyama har lansert en ny 17 tommer LCD-skjerm med innebygd TV-tuner og bilde-i-bilde funksjon. Les saken her. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Så meget bra ut den der, bra responstid hadde den og. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 andre levrandører med liknende skjerm?? Spennende løsning, perfekt til hyblen!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Slike skjermer er jo tilgjengelig allerede nå, bl.a fra Samsung. Men denne var stilig og ser ut til at prisen ikke blir så aller værst. Men en enda rimeligere løsning er jo å kjøpe et tv-kort til pc'en, da kan du bl.a bruke pc'en som videomaskin i tilegg. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Ved at det er lettest med tv-kort, men det hadde vært deilig å ha en pc-skjerm som viser tv uten at pcen trenger være på (støyer litt). Greit å slippe med 2 skjermer(tv + pc) på en treng liten hybel. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 synd det bare er 17" da... 19" hadde vært fint Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Montro om man kan bruke den som TV stand alone? Hvis man må koble den til PC, finnes det jo billgere løsninger med vanlig 17" og TV-kort. Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg forstod det slik at den kan brukes som TV, uten tilkobling av no pc. Men ikke vet jeg! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 bilde-i-bilde funksjon er fint bare synd at man må betale lisens til nrk hvis man kjøper den(inneholder tuner). Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jeg forstod det slik at den kan brukes som TV, uten tilkobling av no pc. Ja. Når jeg skrudde på hjernen, så kom vel egentlig jeg også fram til det samme :smile: Lenke til kommentar
Knut__ Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Lisensen, ja. Spørsmålet er vel egentlig om man trenger betale lisensen (eller oppgi en person som betaler lisens) når skjermen kjøpes. De fleste som kjøper en slik skjerm bor vel i et hus hvor det er en TV og dermed behov for å betale lisens. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 Fungerer en slik skjerm like godt som vanlige LCD skjermer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå