mge Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Brooklyn Bridge tatt fra Brooklyn-siden av East River. Endret 8. april 2012 av mge Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Et veldig flott bilde! Fin skarphet og god komposisjon Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Samme her. Dette var også utrolig flott! Hva har du gjort i post med dette bildet? Syntes fargene er så flotte. Har du bare endret litt på saturation/hue? Lenke til kommentar
mge Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Samme her. Dette var også utrolig flott! Hva har du gjort i post med dette bildet? Syntes fargene er så flotte. Har du bare endret litt på saturation/hue? Jeg bruker Lightroom. Her har jeg justert kurver og kontrast. Lyset på broen var grønt, mens lyset under var oransjeaktig, så jeg har justert disse så de kommer tydeligere frem. Ellers har jeg justert fargen på skyene til å være mindre rødaktig til å bli mer blått. Så ja det har blitt noen justeringer i hue og saturation på enkelte områder. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Skjønner Du har gjort en perfekt jobb uten overdrivelse. Hvilket kamera og linse forresten? Lenke til kommentar
Suic Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Veldig skarpt og fint dette her ja, men de "lysglimtene" virker kanskje litt unaturlig? Har du redigert dem eller var de sånn originalt? Lenke til kommentar
mge Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Hei aR, de stjerneformene oppstår fordi jeg har brukt en relativt liten blenderinstilling. De er altså ikke en effekt som er lagt på i etterkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå