aslak1 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Er det noen av dere som lager modifiseringer, av fex Half-life? Jeg skulle gjerne komme i kontakt med noen som gjør det i Norge. På forhånd takk -aslak Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 jeg satt og laget en norsk versjon av Counter Strike tidligere, vell å merke så var det kun oversettelser da Lenke til kommentar
zeox Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Har alltid tenkt på å samle isammen et norskt mod-team til f.eks hl2, men det blir bare til at jeg skriver ned en idè også lar jeg det ligge... Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hva med en BF1942 modd da?? Vet om et par ialefall her paa forumet som vil det. Kanke saa mye om modding, innroemmer det, men BF map editor er jeg temmelig god paa, kan lage maps iallfall. Hadde vaert fett det da! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 jeg satt og laget en norsk versjon av Counter Strike tidligere, vell å merke så var det kun oversettelser da Ja, det husker jeg... Laget en PODbot-oversettelse, jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå