frds Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Hei, Jeg og en kompis tenkte vi skulle teste ut Simcity 4 igjen, men lurer på om det faktisk er mulig å spille dette spillet på lan eller Hamatchi e.l? Og om det i det hele tatt er mulig å spille samme by samtidig? mao styre en by sammen og bygge forskjellige ting. Lenke til kommentar
Masisco Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Nei, er nok bare single player. Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 De gir jo en mulighet til multiplayer sist jeg sjekket menyen ingame. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Går nok dessverre ikke. Sim City (2013) kommer til å støtte multiplayer i den form av at du kan være to stykker som bygger på samme plass (i alle fall ut ifra det vi har sett til nå) Så er bare å glede seg til da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-DFhcx7Qx Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kommer det en ny Sim City? Tid for å finne fram pengene. Denne serien er min favoritt innen byggespill Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Kommer det en ny Sim City? Tid for å finne fram pengene. Denne serien er min favoritt innen byggespill --> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1419872 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå